پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر لزوم برخورد با قاچاقچان مواد مخدر و سارقان، زمین‌گیر کردن بر هم زنندگان امنیت اقتصادی را از جمله وظایف مهم نیروی انتظامی دانست.

شعارسال: حسین رحیمی خطاب به فرماندهان و روسای انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه ما، برقراری نظم و امنیت در جامعه است و برای این مهم، باید با تمام وجود تلاش کنیم.

وی ادامه داد: هرکس و یا گروهی که بخواهد نظم، امنیت و آرامش مردم را بر هم بزند با اقتدار در برابرش می‌ایستیم.

رئیس پلیس پایتخت تاکید کرد: اگر دستگیر کردن اراذل و اوباش، قاچاقچان مواد مخدر و سارقان برای پلیس به خاطر خدشه‌ای که آنها به نظم و امنیت عمومی وارد می‌کنند، مهم است به همان میزان و به همان علت، زمین‌گیر کردن و پیگیری بر هم زنندگان امنیت اقتصادی مردم؛ آنهایی که با برنامه ریزی و سوء استفاده از وضعیت موجود، بازار را به تلاطم می‌اندازند برای ما مهم است.

رحیمی با بیان اینکه حجم گسترده مراجعه به پلیس و تماس با 110 نشان از اعتماد مردم به پلیس است، اضافه کرد: این را مهم‌ترین سرمایه برای خود می‌دانیم و حاضر نیستیم این سرمایه بزرگ را با هیچ چیز دیگری عوض کنیم و باید تلاش کنیم با عملکرد خود، این سرمایه را نه تنها حفظ و بلکه افزایش دهیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 21تیر 1397 ، کدخبر:404826 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
مشکل اینجاست پلیس فقط بدحجاب ها رو برهم زننده ی امنیت میبینه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین