پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: برخی دانشجویان یک یا دوبار در ماه با حضور در بین گورخواب‌ها‌ی مناطق زابل، غذای گرم بین نیازمندان پخش می‌کنند.

شعار سال: محمد جواد عمرانی، مسئول سیاسی بسبج دانشجویی دانشگاه زابل با اشاره به اینکه گورخوابی در سیستان وجود دارد و نباید با هیاهو‌های رسانه‌ای وجود آن را تکذیب کنند، گفت: جناب معاون استاندار سیستان و بلوچستان چه خبر را تکذیب کنند و چه نکنند، این مسئله به صورت جدی در استان وجود دارد و باید برای رفع این مسئله چاره جست.

وی ادامه داد: از معاون استاندار دعوت می‌کنیم که به سیستان سفری هر چند کوتاه داشته باشند و از نزدیک منطقه را رصد کنند، مطمئنا در قبال این مسئله نظر خود را تغییر خواهند داد و متوجه می شوند که گورخوابی در سیستان نه تنها وجود دارد، بلکه بسیار چشمگیر هم وجود دارد.

عمرانی افزود: اقداماتی که وی در قبال جمع آوری گورخواب‌ها به گرمخانه‌ها بیان کرد صحیح است، اما کافی نیست. بیان برخی مسئولین اجرایی استان در قبال مشکلات سیستان به نوعی است که انگار از تهران نظر خود را اعلام می‌کنند و در جریان مسائل و مشکلات استان نیستند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل با اشاره به اینکه بیکاری در جوانترین استان کشور بیداد می‌کند و مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و اجتماعی نظیر گورخوابی ایجاد کرده، گفت: کاش بیشتر به این منطقه توجه شود و مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر وزیر کشور به سیستان می‌تواند شروع یک اتفاق خوب و امید بخش باشد. دیگر وزرا هم باید از این منطقه بازدید داشته باشند و سیستان را در سفر های کاری خود در اولویت داشته باشند.

عمرانی افزود: اینکه بیان شده است گورخوابی اصلا در زابل و سیستان وجود ندارد، تنها پاک کردن صورت مسئله است. یک الی دوبار در ماه، برخی دانشجویان با حضور در بین گور خواب ها‌ی مناطق زابل، غذای گرم پخش می کنند و ان شالله در آینده‌ای نزدیک شاهد همراهی مسئولین باشیم که مسلما آن گور خواب‌هایی که وجودشان در زابل تکذیب شده است، در این همراهی عیان خواهند شد.

مرعشی، معاون استانداردر گفتگویی با اشاره به انتشار عکسی درباره پدیده گورخوابی در زابل بیان داشت: این موضوع صحت ندارد. اصلا پدیده‌ای به نام گورخوابی در زابل وجود ندارد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 21 تیر 97، کد مطلب: 696742، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
ا.ف75
منکر شدن یکی از ویژگی های مسئولین چند سال اخیره که خیلی خوب هم دارن ازش استفاده میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین