پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از تخصیص 131 هکتار از اراضی ملی استان جهت طرح در کمیسیون طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی خبر داد.
شعار سال: تخصیص 131 هکتار از اراضی ملی جهت طرح در کمیسیون طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از تخصیص 131 هکتار از اراضی ملی استان جهت طرح در کمیسیون طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی خبر داد.

 شیرزاد نجفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور این اداره کل طی سه ماهه نخست سال 97 میزان 131 هکتار از اراضی ملی را در قالب 20 طرح که طبق ضوابط و مقررات، قابلیت و پتانسیل واگذاری را داشته، جهت طرح در کمیسیون طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی به مدیریت امور اراضی استعدادیابی و تخصیص داده است.

وی اظهار کرد: سه رکن اساسی برای فعالیت های تولیدی، زمین، سرمایه و نیروی انسانی است و اولین و مهمترین رکن تولید تخصیص زمین مورد نیاز است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان یادآور شد: هدف از این طرح‌ها، نیل به اهداف توسعه پایدار ، استفاده بهینه از سرزمین، ایجاد اشتغال و تسهیل سرمایه گذاری در استان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 24 تیر 1397، کدخبر: 644483 ، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین