پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۴۱
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان از فعال شدن کمیته اجرایی ائتلاف اصولگرایان برای مرحله دوم انتخابات خبر داد.

شعار سال: لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان از فعال شدن «کمیته اجرایی» ائتلاف اصولگرایان برای مرحله دوم انتخابات خبر داد.

فرزونده ضمن بیان این مطلب به اقدامات ائتلاف در قبل و بعد از عید اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش ائتلاف اصولگرایان این است که در 69 حوزه‌ای که کاندیدا داریم از آنها حمایت کنیم و فضای مناسبی برای رأی آوردن‌شان فراهم شود.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر استانی برای هر حوزه انتخابیه نقشه راهی تهیه کرده است و به ائتلاف مرکزی نیز اعلام کرده‌اند بنابراین حضور افرادی در آنجا می‌تواند فضای مناسبی فراهم کند و حمایت همه احزاب اصولگرا در این مرحله قدم بسیار مهمی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ظرفیت همه اصولگرایان به کار گرفته می‌شود، تصریح کرد: شورای مرکزی ائتلاف کمیته‌ای را مشخص کرده و این کمیته اجرایی کار را برای مرحله دوم انتخابات پیگیری می‌کند.

شورای ائتلاف اصولگرایان به ریاست آیت‌الله موحدی‌کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و سخنگویی حدادعادل، هدایت اصولگرایان را برای انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی بر عهده دارد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21 فروردین 1395، کد مطلب: -:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین