پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۱۶۱۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
مشاور مقام معظم رهبری در جریان سفر به روسیه به درخواست قاضی آرژانتینی برای دستگیری وی واکنش نشان داد.

شعار سال: دکتر علی اکبر ولایتی در جریان سفر به روسیه به درخواست قاضی آرژانتینی از مسکو برای دستگیری وی واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید روز گذشته یک قاضی آرژانتینی از طریق وزارت امور خارجه و سفارت روسیه درخواست کرد مسکو شما را به اتهام دخالت در حملات تروریستی سال 1994 دستگیر کند، به نظر شما چرا چنین درخواستی در حال حاضر از روسیه شده است، درحالی که قبلا شما چندین بار از مسکو بازدید کرده‌اید؟ علت آن چیست؟ گفت: این آقای قاضی آرژانتینی از وابستگان موساد اسرائیل است و به خاطر حقوقی که از موساد می‌گیرد اظهاراتی را بیان می‌کند.

ولایتی افزود: این درخواست به این خاطر اکنون مطرح شده که رژیم صهیونیستی و آمریکا از همکاری روسیه و ایران راضی نیستند. همکاری روسیه و ایران دشمنان زیادی دارد.

گفتنی است در پی لابی‌گری صهیونیست‌ها، رودولفو کورال، قاضی فدرال آرژانتینی، همزمان با سفر وزیر خارجه پیشین کشورمان به روسیه از مسکو خواست وی را به اتهام آنچه "دست داشتن در حادثه بمب‌گذاری مرکز یهودیان آمیا در بوئنوس‌آیرس در سال 1994" خوانده شده، بازداشت کند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 22 تیر 97، کد مطلب: 405193، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین