پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۴۲۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: از زمان حضور من در وزارت علوم بازدیدی از دانشگاه‌های کشور توسط بازرسان آژانس انرژی اتمی صورت نگرفته است.

شعارسال: منصور غلامی ظهر امروز در حاشیه برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی در دانشگاه تهران با حضور در جمع خبرنگاران، اخبار منتشر شده در مورد بازدید بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سه دانشگاه علم و صنعت، صنعتی شریف و شهید بهشتی را رد کرد و گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی بازدیدی از دانشگاه های کشور نداشته و اخیرا چنین اتفاقی نیفتاده است.

وزیر علوم تاکید کرد: از زمان حضور من در وزارت علوم، چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی درخصوص فعالیت‌های هسته‌ای در دانشگاه‌ها تصریح کرد: برای دانشگاه‌ها در این زمینه محدودیت خاصی تعیین نشده است. دانشگاه‌ها متولی تحقیق هستند و در تحقیقات علمی برای آنها محدودیتی وجود ندارد. مگر اینکه در تعارض با امنیت ملی قرار گیرد و مسئول تعیین حدود مسائل امنیتی شورای عالی امنیت ملی است.

وزیر علوم در پاسخ به سوالی در خصوص زمان اتمام حکم رئیس دانشگاه تهران گفت: هنوز حکم رئیس دانشگاه تهران به اتمام نرسیده و حکم وی تا شهریورماه ادامه دارد.

وی در خصوص موضوع استیضاح نیز گفت: آماده پاسخگویی به نمایندگان هستیم و کمیسیون آموزش باید جلسه‌ای را تعیین کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 26 تیر 1397 ، کد خبر: 406581 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
ا.ف75
یعنی واقعا شایعه بوده؟ پس چرا رسانه های راستی این همه روی این موضوع مانور دادن و پدر روحانی رو در اوردن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین