پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۳۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
امیر خجسته، با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران مرتبط با فساد واردات خودرو بازداشت شده است، گفت: در ثبت سفارشهای جعلی علاوه بر مدیران دستگاههای اجرایی واردکنندگان خودرو نیز مشارکت داشته اند که اقدامات لازم برای برخورد با این افراد نیز از سوی مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور در دستور کار قرار دارد.
شعارسال: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس از بازداشت یکی از مقامات مرتبط با ثبت سفارشهای غیر قانونی واردات خودرو در شب گذشته خبر داد.

امیر خجسته با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران مرتبط با فساد واردات خودرو بازداشت شده است، گفت: موضوع واردات خودرو با ثبت سفارشهای جعلی در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است و به نظر میرسد در روزهای آتی شاهد اتفاقات جدیدی در این خصوص خواهیم بود.

وی با بیان اینکه، بایستی با تمام مدیرانی که در این فساد بزرگ دخیل بوده اند برخورد شود، گفت: در ثبت سفارشهای جعلی علاوه بر مدیران دستگاههای اجرایی واردکنندگان خودرو نیز مشارکت داشته اند که اقدامات لازم برای برخورد با این افراد نیز از سوی مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور در دستور کار قرار دارد.

این نماینده مجلس تاکید کرد، طی سال گذشته 6481 خودرو با ثبت سفارشهای جعلی وارد گمرکات شده‌اند که متاسفانه 1900دستگاه از این خودروها از گمرک ترخیص شده است.

وی افزود، اگر وزارت صنعت بی اعتبار بودن ثبت سفارشهای مذکور را به گمرک اعلام کرده باشد این دستگاه نیز بایستی در خصوص ترخیص خودروهای مذکور پاسخ گو باشد.

خجسته گفت: مستندات لازم در خصوص ابهامات ترخیص خودروهای فاقد ثبت سفارش معتبر موجود بوده و در صورت لزوم رسانه‌ای خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ انتشار: 27 تیر 1397 ، کدخبر: 367903 ، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
ا.ف75
فکر میکنم که فقط تو ایران شاهد اینجور ماجراها هستیم! وگرنه هیچ کجای جهان وقتی برادرا و خواهراشون در سختی هستن به اون سختی دامن نمیزنن بلکه جون خودشون رو هم میدن تا ملتشون در اسایش باشن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
این ها خوبه
اما چه کسی کمک کرده این اشخاص بر سرکار بیایند؟
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
این خبر بسیار خوبیه ؛ امیدوراریم این برخورد ها با اینها به همین منوال صورت بگیره
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین