پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۳۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه از ارجاع پرونده شهرام جزایری به تهران خبرداد و گفت: باتوجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به این پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس هم خود نامبرده و هم پرونده اش به تهران منتقل می شود.

شعار سال: حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای پس از جلسه مسئولان عالی قضایی در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به نحوه خروج ازکشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به این پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس هم خود نامبرده و هم پرونده اش به تهران منتقل می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تعداد دستگیرشدگان اخلالگران اقتصادی کشور افزوده شده است، گفت: تا دیشب 29 نفر را اعلام کردیم و هنوز اطلاع کسب نکردم که آنها که قرار بود دیشب و امروز هم دستگیر شوند، دستگیر شدند یا نه؟

محسنی اژه ای عنوان اتهامی دستگیرشدگان را معاونت و مباشرت در اخلال اقتصادی خواند و افزود: در میان دستگیرشدگان افرادی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت هستند.

وی درباره زمان برگزاری دادگاه این متهمان گفت: نمی توان زمان دقیقی تعیین کرد چون باید تشریفات قضایی طی و کیفرخواست نیز صادر شود.

محسنی اژه ای خطاب به مردم افزود: به طور قطع این پرونده با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد.

وی گفت: مردم تصور نکنند که اگر فردی دستگیر شد فردا می توان او را محاکمه کرد و باید مراحل قضایی طی شود.

سخنگوی قوه قضاییه درباره جلسه امروز مسئولان قضایی افزود: امروز هم با حضور رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه اطلاع رسانی در قوه قضاییه بحث و تبادل نظر شد که فکر می کنیم با تصویب تصمیمات صورت گرفته تحول خوبی در نحوه اطلاع رسانی قوه قضاییه ایجاد شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ 8 مرداد 97، کد مطلب: 537093: www.aftabnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
باید همه اینها به سرعت به اشد مجازات قانونی برسند تا دیگر از این طور فساد هارا مشهده ننیم
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
واقعا شرم اوره که مفسدین اقتصادی از کسانی هستن کهباید خادمین به ملت باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین