پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
اگر با مشکلات مالی همراه نبودیم و سفرها و اعزام هایمان لغو نمی شد ظرفیت کسب تعداد سهیمه های بیشتری را داشتیم.

شعارسال: سید مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی به رقابتهای جهانی تیراندازی تصریح کرد: این مسابقات به صورت آزمایشی برگزار می شود و معمولا تمام کسانی که می خواهند به المپیک بروند و سهیمه کسب کرده اند در این رویداد شرکت می کنند. تا هم با فضای رقابتهای المپیک آشنا شوند و هم تجهیزاتشان کنترل شود و البته در کنار آن رقابتی نیز خواهند داشت.

وی افزود: الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، محمد حسین کریمی در رشته تفنگ و گلنوش سبقت الهی، هانیه رسنمیان در رشته تپانچه به همراه لازلو سوچک ، ابراهیم اینالو، امیرحسین صولت و سکینه خدابنده لو اعضای تیم ایران در این رقابتها را تشکیل می دهند و قرار است مسابقات در ۸ رشته برگزار شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که پس از کسب ۵ سهمیه المپیک چه انتظاری از مسئولان دارید گفت: کسب ۵ سهمیه المپیک یک موفقیت بسیار بزرگ و بی نظیر برای رشته تیراندازی بود.با وجودی که بسیاری از اعزام های ما لغو شده بود و اگر این اتفاق نیم افتاد با توجه به ظرفیت های موجود می توانستیم سهمیه های بیشتری بگیریم.انتظار داریم مسئولان ورزشکاران المپیکی ما را برای کسب بهترین نتیجه در این رقابتها کمک کنند تا فرصت کسب مدال به ویژه برای بانوان بیشتر و بهتر فراهم شود.

وی در خصوص تداوم مشکلات مالی خاطر نشان کرد: دو اعزام دیگر در پیش داریم یکی مسابقات مونیخ و دیگری فرانسه است که البته هنوز هزینه آنها را نداریم. برای همین سفر به برزیل هم دو سوم هزینه ها را قرض کردیم تا بتوانیم تیم را اعزام کنیم امیدواریم مسئولان از رشته تیراندازی که شانس کسب مدال در المپیک را هم دارد حمایت کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 23 فروردین 1395، کدمطلب: 3593615 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین