پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۹۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
در نشستی مشکلات کشاورزان اسدآبادی بررسی شد.

شعار سال: مدیرستاد بحران سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : استان همدان امسال در سطح کشور در سرمازدگی، سیل، آبگرفتگی، رعد و برق و طوفان جایگاه چهارم را دارد و به ۳۶۳ هزار هکتار زراعت و باغات استان بیش از ۷۷۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

آقای ظفری با اشاره به اینکه بیشترین خسارت به شهرهای شمالی استان بوده است خاطر نشان کرد: امسال بیش از ۲۳۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی و بیش از ۲۳ هزار هکتار از باغات استان دچار خسارت شدند که بانک ها دریافت اصل و بدهی و جریمه کشاورزان بدهکار را تا دو سال به عقب می اندازند.

فرماندار اسدآباد هم با بیان اینکه در سال زراعی جاری به بیش از ۱۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی اسداباد خسارت وارد شدگفت : مجموع این خسارت ها ۸۰ میلیارد تومان برآورد شد.

آقای حمیدوند افزود : امسال به ده هزار و ۴۹۰ هکتار اراضی باغی و زراعی از۲۰ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد شد.

او ترویج بیمه کشاورزی در ابعاد مختلف و توجه صندوق بیمه کشاورزان را راهی کم هزینه و مناسب برای کشاورزان دانست و تاکید کرد: هم اکنون ۳۵ درصد اراضی زراعی و دو درصد باغات بیمه شده اند که بیشترین خسارت امسال در باغات بوده است.

فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد : پارسال بیش از ۲۲ میلیارد تومان بر اثر سرمازدگی به بخش زراعت و باغات اسدآباد خسارت وارد شد که تاکنون هفت میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 2 مرداد 97، کد مطلب: 2185543، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین