پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۱۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
رییس‌جمهور در نظر دارد برای حل مشکلات اقتصادی با تفکیک وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو وزیر را در کابینه جابجا یا تبدیل کند. یعنی با تغییر ترکیب تیم اقتصادی شرایط جدیدی را فراهم کند . البته ما نمایندگان مجلس دغدغه مد نظر رئیس جمهور نداریم

شعار سال: قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که آیا برای ترمیم کابینه گزینه‌ای از بین نمایندگان مجلس مطرح شده است یا خیر، گفت:‌ فکر می‌کنم با سیاست‌هایی که آقای روحانی پیش گرفته‌اند بحث ترمیم کابینه به صورت کلی فقط در حد گمانه‌زنی باشد.

وی ادامه داد: رییس‌جمهور در نظر دارد برای حل مشکلات اقتصادی با تفکیک وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دو وزیر را در کابینه جابجا یا تبدیل کند. یعنی با تغییر ترکیب تیم اقتصادی شرایط جدیدی را فراهم کند . البته ما نمایندگان مجلس دغدغه مد نظر رئیس جمهور نداریم. برای سازمان برنامه و بودجه با آقای طیب‌نیا صحبت شده است اما گویا ایشان شرط و شروطی داشته‌اند که باعث شده هنوز جمع‌بندی در این زمینه صورت نگیرد.

این نماینده مجلس در خصوص حضور نمایندگان در کابینه گفت: نفس اینکه یک نماینده وارد یک وزارت‌خانه شود اشکالی ندارد اما باید ببینیم وی می‌تواند نتیجه‌ای که در شرایط کلی کشور نیاز است را برآورده کند که این جای بحث دارد و باید دید کسی که در تنقیح کار می‌کند و نماینده موفقی است، می‌تواند در یک وزارت‌خانه هم موفق باشد یا خیر. اینها جای بررسی و تجزیه و تحلیل عمیق‌تر دارد.

میرزایی‌نیکو همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نماینده‌ها به دو فوریت لایحه تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای خواهند داد یا خیر، گفت:‌ با شناختی که من دارم فکر نمی‌کنم دو فوریت این لایحه رای نمایندگان را کسب کند.

وی افزود: فکر می‌کنم دولت به دنبال این است که مسئولیت اتخاذ برخی تصمیماتش را به دوش نمایندگان بگذارد اما نمایندگان هم متوجه شده‌اند که بعید است تفکیک و جابجایی در این شرایط جواب دهد.

عضو کمیته پیگیری حصر در خصوص خبر موافقت شورای عالی امنیت ملی با رفع حصر هم گفت: بنده هم خبرهایی را شنیده‌ام که در فضای رسانه مطرح شده و اطلاعات تکمیلی در این خصوص ندارم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دیده بان ایران، تاریخ انتشار 8 مرداد 97، کدمطلب:47945، www.didbaniran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
ا.ف75
دغدغه مد نظر رییس جمهور چی هست اخه؟ ایشون مگه دغدغه هم دارن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین