پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۶۸۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در مجلس در خصوص آقای طیب‌نیا خبرهای خوشی رسید و مطرح شد که ایشان قرار است به کابینه بیایند. این سمت یا برای سازمان برنامه بودجه است و یا وزرات اقتصاد که دقیق نمی‌دانم، اما من از یکی از مشاوران اقتصادی دولت پرسیدم و ایشان پاسخ دادند در خصوص آقای طیب‌نیا رایزنی‌های جدیدی صورت گرفته است.

شعار سال: طیبه سیاوشی در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز دستور کار اصلی حدود هشت الی ۹ سئوال از وزیر بود که تقریبا تمامی سئوال‌ها هم به صحن علنی مجلس رفت.

وی افزود: سئوالات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مطبوعات و بازی‌های رایانه‌ای و سایت‌های آنلاین فروش فیلم بود که نظارت خاصی روی آنها وجود ندارد. علاوه براین در جلسه مطرح شد در بازی‌های رایانه‌ای فقط رده سنی مشخص می‌‌شود و هیچ‌گونه نظارتی روی آنها وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از سوالات از وزیر هم در خصوص تالیف کتاب و مشکلات در این حوزه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بعضی موارد به وزیر فرصت داده شد تا ایرادات وارده را رفع کند و در صورت امکان سوال به صحن علنی مجلس نرود، در خصوص مطبوعات و حوزه کتاب این فرصت به وزیر داده شد اما در موارد دیگر نمایندگان قانع نشدند.

سیاوشی با اشاره به تغییرات احتمالی کابینه گفت: امروز در مجلس در خصوص آقای طیب‌نیا خبرهای خوشی رسید و مطرح شد که ایشان قرار است به کابینه بیایند. این سمت یا برای سازمان برنامه بودجه است و یا وزرات اقتصاد که دقیق نمی‌دانم، اما من از یکی از مشاوران اقتصادی دولت پرسیدم و ایشان پاسخ دادند در خصوص آقای طیب‌نیا رایزنی‌های جدیدی صورت گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار 9 مرداد 97، کدمطلب: 650937، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین