پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۷۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقرر شد دولت نکاتی که در این جلسه به نتیجه رسیدیم در زمان بسیار کوتاهی عملی کند. برخی از این موارد در قانون برنامه و بودجه مجلس تصمیم گرفته و دولت هنوز انجام نداده است. این تعلل است و باید هرچه سریعتر انجام گیرد.این اقدامات به حفظ آرامش و ثبات اقتصادی کشور کمک خواهد کرد .

شعارسال: پس از گذشت بیش از سه ساعت جلسه غیر علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو تن از چهره‌های اقتصادی دولت جلسه علنی مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز کرد.

علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی مجلس در تشریح جلسه غیر علنی صبح امروز گفت: در جلسه غیرعلنی کمیسیون ها، نمایندگان محترم، مرکز پزوهش ها و مسئولان اجرایی نکات خوبی را درباره شرایط اقتصادی مطرح کردند.

وی افزود: مقرر شد دولت نکاتی که در این جلسه به نتیجه رسیدیم در زمان بسیار کوتاهی عملی کند. برخی از این موارد در قانون برنامه و بودجه مجلس تصمیم گرفته و دولت هنوز انجام نداده است. این تعلل است و باید هرچه سریعتر انجام گیرد.این اقدامات به حفظ آرامش و ثبات اقتصادی کشور کمک خواهد کرد .

لاریجانی ادامه داد: برخی از امور برای اولویت بندی نیاز های کشور که بحث خوبی انجام و دولت مکلف به انجام آنها شد. برای کالاها و نیازهای اساسی ارز 4200 داده شود و مابقی از بازار متشکل ارزی استفاده شود. دولت باید با سرعت بیشتری اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان کرد: موارد متعددی در حد 10 مورد بود که بحث شد و پیگیری خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 12تیر1397 ، کدخبر:401849 ،www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
دولت به نظر من بهتر است استعفا دهد و یک دولت مردمی تر جایگزین دولت آقای روحانی شود
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
امیدواریم واقعا تصمیماتشون برای کشور مفید واقع شود
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
ن.ف83
دولت حتی در  وعده های خودش هم تعلل می کند چه برسد به مصوبات دیگران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
مجلس به عنوان نماینده های مردم باید سفت و سخت در برابر فساد بایستد مگه اینکه خودشون مفسد باشن که باید باهاشون برخورد کرد
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین