پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۱۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: هفته آینده گروه ۱۵ نفره ای در مجلس برای بررسی مسائل اقتصادی کشور و ارائه پیشنهاد، تشکیل می‌شود.

شعار سال: بهروز نعمتی از تشکیل یک گروه ۱۵ نفره در مجلس برای چاره‌اندیشی در خصوص مشکلات اقتصادی کشور خبر داد و اظهار داشت: قرار است هر سه فراکسیون سیاسی مجلس (ولایی، امید و مستقلین) هرکدام ۵ نفر صاحبنظر در حوزه اقتصاد کلان، صنعت، تولید و حوزه‌های مشابه آن را انتخاب و معرفی کنند و با هم این جمع ۱۵ نفره را تشکیل دهند.

وی با بیان اینکه اعضای این گروه ۱۵ نفره هفته آینده انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: فعالیت این گروه به صورت غیررسمی و مشورتی خواهد بود و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، در موضوعات اقتصادی به صحن مجلس و دولت پیشنهاد ارائه می‌دهند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تأکید کرد: هنوز اعضای پیشنهادی فراکسیون‌ها برای حضور در این گروه مشخص نشده‌اند و هفته آینده این کار صورت می‌گیرد و مدت زمان فعالیت این گروه نیز توسط خود فراکسیون‌ها تعیین خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کدمطلب: 4375130، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
0
0
ا.ف75
چرا این همه طولش میدن؟ یه جلسه مگه چیه؟ اون همه با سواد به قول خودشون اونجان یه کاری بکنن برای این مردم دیگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
بعید می دونم بتونن با این وعض کاری پیش ببرن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین