پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی نمایندگان تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شد.
شعارسال: حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از تقدیم طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیئت‌رئیسه پارلمان خبر داد و گفت: این طرح را 70 نماینده امضاء کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فضای مجلس با استیضاح ربیعی کاملاً موافق است عنوان کرد: به نظر می رسد خداحافظی ربیعی از وزارت کار این بار با رأی بالا در مجلس صورت بگیرد و رأی اعتماد گرفتن ربیعی از مجلس تقریباً غیر ممکن است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با انتقاد از لابی گری و ایجاد فضای احساسی در جلسه استیضاح قبلی گفت: وزارت خانه به این بزرگی را با گریه و احساسات و همچنین از طریق به کار گیری وزیر و معاونین سال خورده نمی شود اداره کرد.

مقصودی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید به دو قسمت تقسیم شود همچنین گفت: این وزارت خانه نیازمند وزیری جوان، کارکشته و پرانرژی با تیمی جدید، فنی و آشنا با مشکلات و احساسات جوانان میخواهد. و امیدواریم رییس جمهور این دو اصل را سرلوحه کار خود در اصلاح وزارت خانه و معرفی وزیر جدید قرار دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 12 تیر 1397 ، کدخبر: 1381600 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
امیدواریم وزیر بتواند پاسخ های قانع کننده ای را به مجلسی ها ارائه دهد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
یک بار برای همیشه کاری که میخواید بکنید رو پی بگیرید و الکی وقت مردم رو تلف نکنید
س.د76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین