پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۵۳۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴
نماینده مردم سبزوار با بیان اینکه امضاکنندگان استیضاح ربیعی از سران سه فراکسیون مجلس هستند گفت: این استیضاح تا چند روز آینده تقدیم هیأت رئیسه می شود که امیدواریم زودتر در دستور کار قرار بگیرد.
شعارسال: حسین مقصودی عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در خصوص استیضاح ربیعی اظهار داشت: استیضاح ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با امضا 50 نماینده از سه فراکسیون آماده شده است.

وی با بیان اینکه امضاکنندگان استیضاح ربیعی از سران سه فراکسیون مجلس هستند بیان داشت: این استیضاح تا چند روز آینده تقدیم هیأت رئیسه می شود که امیدواریم زودتر در دستور کار قرار بگیرد.

نماینده مردم سبزوار در پایان گفت: عدم توجه به برنامه های اعلامی، عدم توجه به امنیت شغلی کارگران، مشکلات بیمه روستاییان و قالی بافان، عدم تعامل با بیمه گزاران، مشکلات سازمان تامین اجتماعی و شرکتهای وابسته، بیکاری، مشکلات شستا، عدم توجه به استفاده از مدیران جوان، عدم برنامه و چشم انداز شفاف و عملی برای کارگر و کارفرما، عدم توجه به سیاستهای کلان کشور و برنامه های اقتصادی مقام معظم رهبری و چند مورد دیگر از رئوس استیضاح ربیعی است.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار: 28خرداد 1397 ، کدخبر:  1375393،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
از اولش هم این بابا این کاره نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
از اولش هم این بابا این کاره نبود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
کل کابینه باید استیحضاح بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
کابینه آقای روحانی به نظر من به کل باید استیضاح شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین