پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۸۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان آذربایجان غربی گفت: من نگرانی مردم را بابت مشکلات اقتصادی درک می‌کنم با این حال ادعا می کنم اگر فسادی در کشور وجود دارد ما مردم هم بخاطر کوتاهی در پیگیری و عدم رفع عیوب مقصر می دانم.

شعار سال: رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان آذربایجان غربی گفت: من نگرانی مردم را بابت مشکلات اقتصادی درک می‌کنم با این حال ادعا می کنم اگر فسادی در کشور وجود دارد ما مردم هم بخاطر کوتاهی در پیگیری و عدم رفع عیوب مقصر می دانم.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ایران طی ۴۰ سال استقلال هموارد مورد دشمنی ظامانه کشورهای دیگر از جمله آمریکا بوده گفت: ثروت کشورهای غربی نتیجه غارت کشورها است و دشمن اکنون در چند جبهه همچون جبهه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در حال جنگ با ماست با این باید بدانیم بعد از فروپاشی شوروی و بعد از تغییر دنیا از حالت ۲ قطبی به چند قطبی، هیچ جنگی در منطقه پایان نیافته و با توجه به ادامه جنگ و بحران سوریه و یمن، آمریکا توان و قدرت رویارویی با ایران رو بصورت نظامی ندارد زیرا پایان تهاجم نظامی آمریکا در دست خود آنها نخواهد بود.

وی ادامه داد: دولت به دنبال تفکرات توسعه و پیشرفت است و براین اساس شب و روز در حال برگزاری جلسات و بررسی نظرات کارشناسان است.

وزیر کشور در ادامه صحبت هایش با اشاره به اینکه مردم، دولت و نظام باید برای مبارزه با این جنگ اقتصادی دست در دست یکدیگر تلاش کنند افزود: از رییس جمهور تقاضای اعطای اختیار تام برای تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات داده ام که این کارگروه ۲۴ ساعته و با قدرت برای حل مشکلات مردم گام خواهد برداشت.

وزیر کشور تصریح کرد: دولت کاملا بر شرایط احاطه داشت ولی جنگ اقتصادی فراتر از توان داخلی بود و مدت اندکی برای تسلط دولت بر آن نیاز خواهد بود با این حال دولت بزودی بر شرایط اقتصادی حاکم خواهد شد.

رحمانی فضلی ادامه داد: منکر وجود فساد در کشور نیستیم با این حال با وجود سازمان هایی چون بازرسی، دادستانی و دادگستری، مردم ما بخاطر کوتاهی در بیان آن و همچنین رفع عیوب مقصر هستند.

وی افزود: متاسفانه، هر شخصی وقتی به سمتی منصوب می شود و پشت میز می نشیند، تغییر می کند و تلاش زیادی برای حل مشکلات نمی کند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن در جنگ با کشورمان، بدنبال ایجاد شکاف و درگیری های اجتماعی بود بطوریکه برای جانشینی این نظام و برای آینده ایران، ۹۴ آلترناتیو مطرح کرد و با آنها مذاکره و رایزنی کرد با این حال مردم به عنوان بزرگترین و بالاترین دارایی و قدرت حکومت، کشور و انقلاب را عزیز می دانند.

وزیر کشور ادامه داد: این مردم هستند که برای آینده کشور و برای سرنوشت خود تصمیم می گیرند و هیچ کشوری حق دخالت در این کشور را نخواهد داشت.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه مشکل مردم را تمام و کمال درک می کنم و از این وضع ناراحتم گفت: تمام توان و تلاش دولت و وزارت کشور برای حل مشکلات مردم و کشور است و در این گام، از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

رحمانی فضلی افزود: استان آذربایجان غربی یکی از استان های مهم و با امنیت کامل کشور است.

وی ادامه داد: از تمام مسئولین، سرمایه گذاران و مدیران می خواهم در استان خود (آذربایجان غربی) سرمایه گذاری کنند تا شاهد توسعه و پیشرفت آن شوند.

وی افزود: از استاندار آذربایجان غربی می خواهم اگر بانک ها برای رونق تولید همکاری نکردند، به دولت اعلام کنند تا دولت با آنها برخورد کند.

وزیر کشور در پایان گفت: سرعت تغییرات در دنیا به قدری زیاد است که اگر خود را با آن همگام نکنیم استقلال و عظمت خود را از دست خواهیم داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب: 794058، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
مردم را در یابید و پاسخگو به وظایف خودتان باشید، و
گرنه مردم با شما در خیابان تسویه حساب می کنند. هشیار باشید و قانونمدار رفتار کنید. پاسخگویی وظیفه شماست و مطالبه ،حق مردم است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
ا.ف75
دولت باید تموم تلاشش رو همون چهار ساله اول میکرد! درختی که 4 سال جوونه نزده تو 4 سال بعدی میخشکه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین