پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۵
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» ، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

پرهیزکار، رئیس سازمان هواشناسی انتقال آب خزر به مناطق مرکزی کشور و انتقال آب دریای عمان به کرمان به منظور ایجاد صنعت فولاد را دیگر ایده‌ ژول ورنی دانسته و معتقد است: این ایده‌ها همگی تخیلی است. انتقال آب‌ها مثل همان ایده تمیز کردن هوای تهران با هواپیما است که زمانی عده‌ای خواستند با هواپیمای سم پاش آب بپاشند و با این کار هوا را تمیز کنند؛ کاری که باعث شد همه دنیا به ما بخندند. این‌ها همه ناشی از فکرهای بیمار است که شب خواب‌نما و صبح بلند می‌شوند و طرحی را بدون داشتن مبنای علمی اجرا می‌کنند.


شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

شهرام ناظری: «به شخصه با هر رویداد و اتفاقی که باعث خوشحالی مردم شود موافق هستم اما سوال من این است که آیا با برگزاری این کنسرت‌ها در خیابان مشکلات مردم حل می‌شود


شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

علی اصغر کاظمی، مدیر ساخت و توسعه راه‌های البرز: بدون شک لغزندگی برخی از نقاط محور کرج _ چالوس به خاطر جنس آسفالت نیست و به ریختن گازوییل مربوط است. حتی اگر سطح آسفالت این محور به طور کامل آغشته به قیر باشد هم وقتی راننده ترمز می‌گیرد امکان لغزش خودرو وجود ندارد. در این محور قبل از انجام عملیات آسفالت، زیرسازی قیر صورت گرفته که این امر احتمال لغزش خودروها را منتفی می‌کند. تصاویری که از لغزش خودروها در این محور به دست ما رسیده به طور قطع ثابت می‌کند خودروها به خاطر گازوییل کنترل خود را از دست می دهند.


شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

امان‌الله قرایی‌مقدم، جامعه‌شناس: جو اجتماعی به معنای آزادی بیان، آزادی اندیشه و آزادی حرکات است که همه این موارد از فرهنگ ما نشات می‌گیرد. در بسیاری موارد ما اصلا به گشت ارشاد در جامعه نیاز نداریم؛ زیرا برخی افراد تندرو از گشت ارشاد هم بدتر هستند و به دخترانی که در مکان‌های عمومی می‌خندند، تذکر می‌دهند «خجالت بکش. چرا می‌خندی!؟» این موضوع و نداشتن آزادی خودش به یکی از دلایل مهاجرت تبدیل شده است.


شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، یک منبع دیپلماتیک ارشد در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت که حسن روحانی و دونالد ترامپ روسای جمهور ایران و آمریکا ممکن است در حاشیه نشست ماه آینده مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار کنند.


شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

محسنی اژه‌ای: امروز چند نفر از جمله معاون ارزی بانک مرکزی(شنیدم اخیرا کنار گذاشته شده بودند)، یک نفر از کارمندان یکی از معاونین رییس جمهور و ۴ نفر از دلالان ارزی که در این خصوص فعالیت غیر مجاز داشتند، تحت تعقیب قرار گرفتند و بازداشت شدند.


شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش به توافق کامل رسیده است و حالا در صدد است تا پیش از نیم‌فصل اول پرسپولیس را ترک کند. طبق توافق انجام شده قرار است مسئولان باشگاه بشیکتاش طی روزهای آینده به تهران بیایند و مذاکرات نهایی را با باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه بیرانوند انجام دهند.


شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس با اشاره به نوسانات و سوءمدیریت شدید در بازار ارز و سکه طی ماه های اخیر و تغییر رئیس کل بانک مرکزی گفت: به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان نامه ای را به رئیس قوه قضاییه نوشته ایم و درخواست کرده ایم مسئولانی که فرزندان آنها بیرون از کشور یا دوتابعیتی هستند و خودشان هم در مظان اتهام قرار دارند، فعلا ممنوع‌الخروج شوند تا به وضعیتشان رسیدگی شود.


شهرام ناظری: با کنسرت‌ خیابانی دلار ارزان می‌شود؟

خواهران منصوریان که شب گذشته برای مصاحبه به سازمان صداوسیما دعوت شده بودند، به دلیل آنچه که پوشش نامناسب خوانده شده،‌ از پخش رادیو اخراج شدند

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری تابناک ، تاریخ انتشار: 14 مرداد 1397 ، کدخبر: ۸۲۲۷۵۸، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین