پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۷۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
مصطفی طاهری در زمینه طرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان اظهار داشت: در سال‌های گذشته دولت به برخی از بخش‌ها همچون شهرداری‌ها، اداره کل راه و شهرسازی (ویژه راه روستایی) و مدارس قیر رایگان اختصاص داده و توزیع می‌کرد. وی با تاکید بر اینکه این رقم در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیون تن بوده که امسال از بودجه حذف شده است، افزود: مقرر بود دولت معادل این ۴ میلیون تن، به بخش‌های مورد نظر سوبسید برای تهیه قیر پرداخت کند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ایرادات اختصاص سوبسید به جای توزیع قیر رایگان این بود که قیمت قیر در زمان تنظیم و تصویب بودجه نصف قیمت کنونی آن بوده است، یادآور شد: از سوی دیگر همان ۶ هزار میلیارد تومان مصوب به عنوان سوبسید نیز تاکنون پرداخت نشده است.
شعار سال : مصطفی طاهری در زمینه طرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان اظهار داشت: در سال‌های گذشته دولت به برخی از بخش‌ها همچون شهرداری‌ها، اداره کل راه و شهرسازی (ویژه راه روستایی) و مدارس قیر رایگان اختصاص داده و توزیع می‌کرد.
وی با تاکید بر اینکه این رقم در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیون تن بوده که امسال از بودجه حذف شده است، افزود: مقرر بود دولت معادل این ۴ میلیون تن، به بخش‌های مورد نظر سوبسید برای تهیه قیر پرداخت کند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ایرادات اختصاص سوبسید به جای توزیع قیر رایگان این بود که قیمت قیر در زمان تنظیم و تصویب بودجه نصف قیمت کنونی آن بوده است، یادآور شد: از سوی دیگر همان ۶ هزار میلیارد تومان مصوب به عنوان سوبسید نیز تاکنون پرداخت نشده است.
 
تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری انتخاب، تاریخ انتشار:۲مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: entekhab.ir_۵۶۳۴۹۸
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
فعلا مسئله قیر رایگان خیلی مطرح میشه . من سوالم اینه که چرا مدیران ما در یک زمینه که تصمیم گرفته میشه و اجرا میشه ، بعد تازه میان اعتراض و انتقاد می کنند؟؟؟؟/!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین