پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۴۸۸
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۴
با اتخاذ تصمیم جدید و لغو ضرورت عرضه قیر صادراتی در رینگ صادراتی بورس ،انحصار فروش به تعدادی محدود مشتریان داخلی برداشته شده و تولیدکنندگان معتبر قیر میتوانند با سطح وسیعی از مشتریان داخلی و خارجی ارتباط مستقیم داشته باشند.

شعارسال: با اتخاذ تصمیم جدید و لغو ضرورت عرضه قیر صادراتی در رینگ صادراتی بورس ،انحصار فروش به تعدادی محدود مشتریان داخلی برداشته شده و تولیدکنندگان معتبر قیر میتوانند با سطح وسیعی از مشتریان داخلی و خارجی ارتباط مستقیم داشته باشند.

 برابر مصوبه هیات محترم وزیران صدور مجوز صادرات قیر به وزارت نفت واگذار شده است و الزام عرضه قیر صادراتی در بورس کالا تلقی اشتباه بوده و با توجه به اینکه عرضه وکیوم باتوم مواد اصلی تولید قیر در بورس کالا انجام می شود دیگر نیازی به عرضه محصول برای بار دوم در رینگ صادراتی بورس بویژه در شرایط خاص تحریم ها و عدم حضور مشتریان خارجی در بورس ایران بدلایل محدودیت های ناشی از تحریم ها و محدودیت های بورس کالا در گشایش حساب ارزی وجود ندارد.

درخواست وزیر محترم رفاه در راستای حمایت از صادرات و نیز جلوگیری از توقف تولید تولیدکنندگان قیر بسیار درست و متخصصانه بوده و نشان از درایت و توجه وزیر محترم دارد.

لازم به ذکر میباشد در نیمه دوم دی ماه و قبل از نامه وزیر محترم نیز موضوع در معاونت مخترم برنامه ریزی نفت کاملا بررسی و کارشناسی و تصمیم کاملا درست منطبق با شرایط خاص تحریمی اتخاذ و به گمرک اعلام شده است و صادرات قیر نیز همانند سایر محصولات پتروشیمی با روشهای مشخص اجرا میشود.

لازم به ذکر میباشد با اتخاذ تصمیم جدید و لغو ضرورت عرضه قیر صادراتی در رینگ صادراتی بورس ،انحصار فروش به تعدادی محدود مشتریان داخلی برداشته شده و تولیدکنندگان معتبر قیر میتوانند با سطح وسیعی از مشتریان داخلی و خارجی ارتباط مستقیم داشته باشند.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری نفت ما ، تاریخ انتشار: 3بهمن 1397 ، کدخبر:109153 ،www.naftema.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین