پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۷۶۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
اولین کتابخانه گویا ویژه نابینایان و کم بینایان استان بوشهر با حضور مسئولان و مدیران انجمن نابینایان افتتاح شد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، این کتابخانه با پیگیری انجمن نابینایان ایران و مشارکت شرکت سامسونگ در راستای مسئولیت اجتماعی آن شرکت تاسیس شده است.

مدیر عامل انجمن نابینایان ایران اظهار داشت: در کشور هم اکنون ۱۵۰ هزار نابینای مطلق و ۷۵۰ هزار نفر با اختلالات بینایی زندگی می کنند و این قشر در کنار نیاز به مناسب سازی محیط شهری و زندگی، باید از امکانات فرهنگی و کتابخانه برخوردار باشند که امروز پانزدهمین کتابخانه گویا افتتاح می شود.

منصور شادکام قائم مقام انجمن نابینایان ایران و دبیر کتابخانه های گویا با ارائه آماری از کتابخانه های ۱۵ گانه در ایران گفت: خوشبختانه با همکاری سامسونگ، موسسه عصای سفید، و مرکز نابینایان خزانه تهران و نمایندگی انجمن نابینایان در استان بوشهر و مشارکت خیرین، کتابخانه گویا در بوشهر افتتاح می‌شود.

مدیرعامل انجمن نابینایان کشور گفت: کتابخانه‌های گویای نابینایان کشور خواستار تداوم همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی، سازمان بهزیستی و شهرداری‌ها شد.

غلامحسین کروبی مدیر عامل نماینده انجمن نابینایان ایران در استان بوشهر از همه افراد حقیقی و حقوقی و خیرین که در تاسیس کتابخانه گویا و سایر فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری نابینایان قدردانی کرد و خواستار همکاری شهرداری ها و سازمان‌هایی مانند نیروگاه اتمی، سازمان بنادر و پارس جنوبی شدند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 17مرداد1397، کدخبر: 4369234: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
ا.ف75
با توجه به درامد زایی که این استان برای کل کشور داره واقعا لیاقت این رو داره که بتونه این امکانات رو داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین