پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۴۷۹۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
در ادامه روند افزایشی بازار دلار و طلا که از صبح چهارشنبه شروع شد و پنجشنبه در بازار تهران ساعت ۱۲ نرخ معاملات دلار به ۱۰۷۰۰ تومان و سکه نقدی به ۴.۱ میلیون تومان و یورو به ۱۲۴۰۰ تومان رسید.

شعار سال: در ادامه روند افزایشی بازار دلار و طلا که از صبح چهارشنبه شروع شد و پنجشنبه در بازار تهران ساعت ۱۲ نرخ معاملات دلار به ۱۰۷۰۰ تومان و سکه نقدی به ۴.۱ میلیون تومان و یورو به ۱۲۴۰۰ تومان رسید.

با استناد به این گزارش، برخی صرافی‌های تهران که پس از ابلاغیه بانک مرکزی، فروش ارز را شروع کرده بودند، از اواخر ساعت کاری دیروز تمایل به تعطیلی صرافی زودتر از ساعت کاری و توقف فروش ارز داشتند. امروز هم بعضی از صرافی ها به تعطیلی خود ادامه دادند و برخی در قبال درخواست مشتریان، عنوان کردند که امروز نرخ مشخص نیست و شنبه مراجعه کنید.

در شرایطی که تنها سه روز از اجرایی شدن بسته ارزی جدید می‌گذرد، سکوت بانک مرکزی و رسانه‌های رسمی در مقابل این التهاب و همچنین عدم شفاف سازی قیمت فروش ارز توسط صرافی‌ها قابل تامل می باشد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرخوان قطره، تاریخ انتشار 18 مرداد 97، کد مطلب: -، www.ghatreh.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
50 تا بسته دیگه هم معرفی کنین هیچ اتفاق مثبتی نمی افتد . ایران تحریم هست . وقتی یک کشوری تحریم باشه هیچ کاری نمیتونه بکنه . هیچ کاری . برین بخودتون بخندین
بسته ارزی چیه . مگرما اقتصاد آزاد و بازداریم ؟ اینقدرمردم را با جهل و نادانی روبرو کرده اید که همه واقعا فکرمی کنند اتفاقی قراره بیوفته . خودتون و جمع کنید بابا .
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
0
0
نگاه ما به اقتصاد به سرمایه گذاری در داخل باید عوض بشه تا زمانی که شرایط برای سرمایه گذاری خارجی ایجاد نشود و از همه استعدادها در بستر مدیریت استفاده نشود همین اش و همین کاسه هیج چشم اندازی نخواهیم داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین