پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۴۸۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
رئيس اتحاديه ميوه و سبزي تهران گفت: بازار ميوه امروز به دليل کمبود توليدات باغي در کشور متاثر از سرمايه زدگي باغات طي ابتداي سال بيشتر با گراني مواجه است تا گرانفروشي!.

شعارسال: اسد الله کارگر در برنامه «روز از نو» راديو اقتصاد افزود: بحث گراني و گرانفروشي دو مقوله جدا از هم هستند.

وي همچنين اظهارداشت: امسال برخي ازميوه ها نسبت به سال گذشته 25 تا 50 درصد افزايش قيمت داشته است.

رئيس اتحاديه ميوه و سبزي تهران گفت: سود خرده فروشان ميوه در سطح شهر بايد 35 درصد نرخ عمده فروشي باشد در غير اين با عاملان افزايش قيمت ميوه به شدت برخورد خواهد شد.

وي تصريح کرد: فروشندگان ميوه و سبزي از طريق سه نهاد تحت نظارت قرار دارند که اين نهادها در صورت تخلف و گرانفروشي با متخلفان برخورد خواهند کرد.

کارگر در ادامه با بيان اينکه اتحاديه فروشندگان ميوه و سبزي تهران، اتاق اصناف و تعزيرات حکومتي بر کار فروشندگان ميوه نظارت دارند، يادآورشد: مردم مي توانند در صورت مشاهده تخلف و گرانفروشي از سوي واحدهاي سطح شهر با شماره تلفن 55662380 تماس حاصل و موارد تخلف را به اين اتحاديه گزارش دهند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1397 ، کدخبر: 20180812151812500،www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین