پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۷۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی سه روز بارانی برخی مناطق کشور نسبت به آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان‌های شمالی هشدار داد.
شعار سال: سازمان هواشناسی با پیش‌بینی سه روز بارانی برخی مناطق کشور نسبت به آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان‌های شمالی هشدار داد.
 امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: در سه روز آینده بارش باران، رعد و برق برای سواحل شمال کشور و مناطقی از شمال غرب خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شدت بارش‌های امروز و فردا در گیلان و مازندران خواهد بود بنابراین آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها در این دو استان وجود دارد.

وی افزود: امروز در منطقه زابل طوفان گرد و خاک و شن روی داد و بیشترین وزش باد 119 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با بیان این‌که از امروز خلیج‌فارس و دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: برای تهران پیش‌بینی می‌کنیم طی سه روز آینده آسمان صاف و بعدازظهرها وزش باد داشته باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: گرم‌ترین مناطق کشور شوش و دهلران بوده که به بیشنیه دمای 50 درجه رسیده و خنک‌ترین مرکز استان نیز شهرکرد با 13 درجه بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 مرداد 1397، کدخبر: 1801270 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
0
0
به استقبال پاییز و زمستون میریم..:))
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین