پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۸۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
رئیس شورای شهر قشم گفت: شهرداری قشم عملکرد خوبی در بسیاری از حوزه‌ها داشته، اما نواقصی نیز در برخی حوزه‌ها وجود دارد که از همین رو شورای شهر اقدام به طرح سوال از شهردار کرده است.
شعار سال: رئیس شورای شهر قشم گفت: شهرداری قشم عملکرد خوبی در بسیاری از حوزه‌ها داشته، اما نواقصی نیز در برخی حوزه‌ها وجود دارد که از همین رو شورای شهر اقدام به طرح سوال از شهردار کرده است.

علی رستمی‌فر در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قشم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشمان بیدار جامعه، نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار و مشکلات جامعه دارند.

وی ادامه داد: خبرنگاران باید براساس اصول حرفه‌ای و با صداقت و امانتداری به رسالت خود عمل کنند و سعی بر آن داشته باشند که تحت تاثیر جوسازی‌ها و اهداف غرض ورزانه برخی افراد و گروه‌های سودجو قرار نگیرند.

رئیس شورای شهر قشم با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید از افراط و تفریط پرهیز کنند، یادآور شد: شهادت محمود صارمی و دیگر خبرنگاران یادآور و انتقال دهنده این پیام است که خبرنگاران همواره در تمام عرصه‌ها و اتفاقات جامعه پیش قراول هستند و همیشه با مشقت و سختی‌های بسیاری مواجه هستند.

رستمی‌فر با بیان اینکه تعامل هر چه بیشتر شورای شهر قشم با خبرنگاران از رویکردهای اصلی این شورا است، خاطرنشان کرد: همواره از نقد سازنده استقبال می‌کنیم و معتقد بر آن هستیم که انتقاد ضرورت کار و کمک کننده در پیشبرد امور است.

وی با اشاره استقبال بسیار جامعه از فضای مجازی، تصریح کرد: امروز با وجود فضای مجازی، اخبار در کوتاهترین زمان ممکن در تمام دنیا منتشر می‌شود و گاهی برخی افراد اقدام به نشر خبرهایی التهاب آفرین در این فضا می‌کنند.

رئیس شورای شهر قشم تاکید کرد: در این شرایط نقش خبرنگاران بسیار حساس و مهم بوده و باید با مدیریت خبر و انتشار صحیح اخبار، تنش و التهاب را از جامعه دور کنند.

رستمی‌فر از خبرگزاری فارس به عنوان یکی از خبرگزاری‌های امین و مورد اعتماد مردم یاد کرد و تصریح کرد: این خبرگزاری در کنار دیگر فعالان عرصه رسانه در قشم عملکرد بسیار خوب و روشنی دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سوال اعضای شورا شهر قشم از شهردار اشاره کرد و گفت: شهرداری قشم عملکرد خوبی در بسیاری از حوزه‌ها داشته، اما نواقصی نیز در برخی حوزه‌ها وجود دارد که از همین رو شورای شهر اقدام به طرح سوال از شهردار کرده است.

رئیس شورای شهر قشم تاکید کرد: شوراها به عنوان منتخبان مردم و براساس قانون و به منظور توسعه و پیشبرد اهداف می‌توانند از شهردار سوال کنند و این سوال تحت هیچ شرایطی به معنای برکناری و یا استیضاح شهردار نیست.

رستمی‌فر اظهار داشت: شورا شهر براساس مصالح مردم و به دور از غرض‌ورزی امور را پیش می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: نگاه شورا پرهیز از اعمال هرگونه سلیقه فردی و غیرکارشناسی است و همواره از طرح‌های کارشناسی و علمی استقبال می‌کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 مرداد 1397، کدخبر: 13970521001108 ، www.hormozgan.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
0
0
ا.ف75
اینکه مسئولین ما بتونن روحیه پاسخگویی رو در خودشون تثویت کنن تموم این مشکلات حل میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین