پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: مدیرعامل مؤسسه ثامن‌الحجج به حبس طویل‌المدت محکوم شده است.

شعار سال : غلامحسین اسماعیلی  درباره صدور حکم متهمان پرونده مؤسسه اعتباری مالی ثامن‌الحجج اظهار کرد: این پرونده با اهتمام دادگستری استان تهران بعد از صدور کیفرخواست در دستور کار شعبه دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت و محاکمه متهمان در جلسات متعدد به صورت علنی و با حضور شکات و جمعی از نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد.

وی افزود: با اعلام ختم دادرسی از سوی دادگاه، شعبه رسیدگی کننده در مهلت قانونی رأی خود را صادر کرد و از آن‌جا که رأی صادره غیرقطعی است، قابل اعتراض از سوی متهمان، شکات و نماینده دادستان است.

رئیسکل دادگستری استان تهران با بیان این‌که به خاطر معذوریت‌های قانونی امکان اعلام جزئیات حکم را ندارد، گفت: آنچه می‌توان به صورت کلی گفت این است که مدیرعامل این مؤسسه از سوی دادگاه به حبس طویل‌المدت محکوم شده است.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 28 مرداد 1397 ، کدخبر: 1805900 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
این طویل ینی دقیقا چقدر؟:)) اخه معیار ما با دوستان فرق میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین