پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
یک مقام بلندپایه حقوق بشری سازمان ملل در مورد نابودی این نهاد جهانی هشدار داد.

شعار سال: زیدرعدالحسین کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با اشاره به اعمال قدرت روزافزون ۵ کشور دارای حق وتو در شورای امنیت، در مورد فروپاشی سازمان ملل متحد هشدارداد.

این عضو خاندان پادشاهی اردن هاشمی هشدار داد کشورهای آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه و چین با حق وتویی که دارند، قادر به بی‌اثر کردن همه تلاش‌های صورت گرفته در سازمان ملل می‌باشند و بارها نیز از وتو استفاده کرده‌اند؛ ادامه این روند می‌تواند به فروپاشی کامل سازمان ملل و مجمع عمومی آن بیانجامد.

رعدالحسین همچنین گفت: وقتی اعضای شورای امنیت اینگونه از وتو برای اعمال نفوذ استفاده می‌کنند، مجمع عمومی سازمان ملل به نهادی حاشیه‌ای و بی‌اثر تبدیل شده است، و اینا روند شرایط جهان، جنگ‌ها و درگیری‌های آن را به معضلی تبدیل کرده که اکنون شاهد آن هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا ، تاریخ انتشار 30مرداد 97، کدمطلب: 616039، www..shafaqna.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
ا.ف75
بخاطر رانت و پولی هست که از امریکا دارن سالانه و ماهیانه می گیرن! ما سازمان ملل نداریم ولی عوض ر جهان دوتا امریکا داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین