پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران گفت: باوجود درخواست مکرر ما خودروسازان داخلی خودروهای باکیفیت و مدرن خود را هیچوقت به ناوگان تاکسیرانی اختصاص نمی دهند.

شعار سال: علیرضا قنادان گفت: سازمان تاکسیرانی به طور مداوم برای دریافت خودروهایی که در بازار فروشی ندارند باید در صف انتظار بماند و خودروسازان با قالب خاصی آن خوروها را به این سازمان تحمیل می کنند.

وی تاکید کرد: در سال حمایت از تولید ملی است قرار داریم و ما نیز از تولید ملی حمایت می کنیم اما به این معنا نیست که هر خودرویی با هر کیفیت، مشخصات و شرایط را قبول کنیم.

قنادان همچنین با انتقاد از تعداد تاکسی های نوسازی شده گفت:برنامه امسال سازمان تاکسیرانی تهران برای نوسازی تاکسی های فرسوده تعداد 10 هزار خودرو بود اما با رسیدن به پایان نیمه نخست سال تنها 307 خودرو نوسازی شده و این در حالیست که در زمان حاضر هشت هزار و 100 دستگاه تاکسی فرسوده در صف نوسازی قرار دارند.

وی گفت: این درحالی است که رشد 9.4 درصدی در تولید خودرو گزارش شده است.

قنادان ادامه داد: 14 هزار تاکسی در پایان سال 96 به سن فرسودگی رسیده اند و این رقم تا پایان امسال به 23 هزار دستگاه خواهد رسید.

مدیرعامل تاکسیرانی تهران دو علت اصلی توقف نوسازی تاکسی های فرسوده را نداشتن مدیریت و سیاست گذاری داخلی دانست و گفت: متاسفانه در مجموعه وزارت صنعت بخصوص بخش خودروسازی، تاکسیرانی و حمل و نقل عمومی به اندازه ای که در اقتصاد، آلودگی هوا، زیرساخت های شهری و ملی تاثیرگذار است مورد توجه و اهمیت قرار نمی گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته هم که تحریم وجود نداشت تنها چهار هزار و 300 تاکسی نوسازی شد.

قنادان گفت: اکنون با قرارگرفتن در جنگ اقتصادی، راهکارها و سیاست هایی که در شرایط عادی جامعه درنظر گرفته شده است باید مورد بازنگری قرار گیرد.

تعداد تاکسی های شهر تهران حدود 80 هزار خودرو برآورد می شود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصاد نیوز، تاریخ انتشار 30 مرداد 97، کد مطلب: 233987 ، www.eghtesadnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
ا.ف75
کلا عادت کردیم و این بهیه فرهنگ تبدیل شده که تاکسی و هرچی که تو این ناوگان جا می گیره نباید مدرن و باکلاس باشه!
در این میون یه خسته نباشید هم به وزیر راه وشهرسازی میگم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
این یه فرهنگ شده به قول دوست عزیزمون! باید از سرمون برداشته بشه! با درخواست و مطالبه مردمی هم امکان پذیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین