پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
' رمضان قدیروف' رئیس جمهوری چچن گفت که در دیدار با 'سلمان بن عبدالعزیز' پادشاه عربستان، پیام شفاهی 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه را به وی تقدیم کرده است .

شعار سال: ' رمضان قدیروف' رئیس جمهوری چچن گفت که در دیدار با 'سلمان بن عبدالعزیز' پادشاه عربستان، پیام شفاهی 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه را به وی تقدیم کرده است .

پایگاه اطلاع رسانی 'راشا تودی' امروز گزارش داد که قدیروف در حساب کاربری تلگرام خود نوشت : سفر به عربستان برای انجام مناسک حج به دستور مستقیم رئیس جمهوری روسیه انجام شده است.

رئیس جمهوری چچن همچنین از توافق با 'محمد بن سلمان ' ولیعهد سعودی برای توسعه مناسبات دو جانبه خبر داد و نوشت : دو طرف برای ایجاد یک خط ارتباطی مستقیم به منظور حل مشکلات و توسعه مناسبات در اسرع وقت توافق کرده اند.

وی افزود: در این دیدار برای ارائه تجربیات خود در زمینه مبارزه با تروریسم بین الملل اعلام آمادگی کردیم و طرف سعودی هم برای آموزش نیروهای متخصص ضد تروریسم در روسیه ابراز تمایل شد .

رئیس جمهوری چچن همچنین گفت: از مسئولین نهادها و موسسه های سعودی ضد تروریسم برای دیدار از دانشکده تربیت نیروهای ویژه روسیه دعوت کردم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 31 مرداد97، کدمطلب: 799032، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
0
ا.ف75
واقعا پوتین داره روز به روز خطرناک تر عمل میکن و این خودش یه نوع زنگ خطر برای ایران به حساب میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین