پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۰۹۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
معاون سازمان شیلات ایران گفت: شناورهای متخلف صید فانوس ماهیان به دادگاه معرفی می شوند.

شعار سال: شاپور کاکولکی ظهر سه شنبه در جمع صیادان ومسئولان شهرستان جاسک گفت: درطول نه ماه انتصاب در معاونت صید شیلات ایران، ۳.۵ ماه در ماموریت بودم که هشت بار به استان هرمزگان سفر کرده ام که در این سفرها سه جلسه در خصوص فانوس ماهیان برگزارشده است.

کاکولکی بیان داشت: در سال ۹۶ دستگاه ردیابی بر روی شناورها نصب شد، این شناورها از طریق ماهواره ای تحت نظر هستند که در این مدت اگر یک شناور حتی یک مایل هم از محدوده صید خود خارج می شد و تخلف می‌کرد آن شناور را به دادگاه معرفی می کردیم.

معاونت صید سازمان شیلات ایران عنوان کرد: در این زمینه هزینه تخلف را بالا برده ایم و با متخلفان هیچ تعارفی نداریم و شناورهای صید فانوس ماهیان باید طبق چارچوب قانون فعالیت کنند.

کاکولکی با بیان اینکه نظارت برکار آنها باید بیشتر شودبیان کرد: البته یک نفر ناظر یا از طرف اتحادیه صیادی یا به نحوی بر روی تمام شناورهای فانوس باید باشد وحقوق آن را هم باید خود شناورها تامین کند که این کارها می تواند برای فعالیتهای این شناورها را بهتر باشد.

معاونت صید سازمان شیلات ایران تصریح کرد: طبق پیشنهاد امام جمعه شهرستان جاسک برای تشکیل کمیته ای برای بررسی و کنترل صیادی فانوس ماهیان، مقرر شد تا کمیته ایی متشکل از نماینده امام جمعه نماینده اتحادیه صیادان و فرمانداری و شیلات تشکیل شود.

کاکولکی گفت :تخلیه بار شناورهای فانوس باید در بندر جاسک از این به بعد صورت پذیرد که خوراک کارخانجات پودر ماهی راهم فراهم کند.

وی عنوان کرد: پیشنهاد دارم سالیانه مبلغی بین سه تا پنج میلیون تومان از این شناورهای فانوس که فانوس ماهیان را صید می‌کنند برای توسعه ذخایر شهرستان به ایجاد زیستگاه های مصنوعی شهرستان پرداخت شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 30 مرداد 97، کد مطلب: 4381242:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
0
0
ا.ف75
خب یه لطق بکنید یه سر به خلیج فارس بزنید! اون چینی هارو هم تحویل دادگاه بدین سر فرصت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
ا.ف75
واقعا اینکه فکر میکنید که اون ها خبری از خلیج فارس ندارن برام عجیبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین