پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۵۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
رئیس شورای شهر آزادشهر گفت: برای دیواره‌سازی رودخانه داخل شهر آزادشهر برای جلوگیری از سیلاب ۳ میلیارد ردیف بودجه تعلق گرفته است.

شعارسال: پیمان گنجی شامگاه چهارشنبه در نخستین نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از 3 میلیارد تومان ردیف بودجه برای دیواره‌سازی رودخانه, یک میلیارد و 500 میلیون تومان آن محقق شده و تلاش داریم با توجه به قرار گرفتن در ردیف بودجه, بقیه آن را از طریق منابع مالی شهرستانی, استانی و ملی تامین کنیم.

وی افزود: هر ساله 18 تا 20 میلیون نفر مسافر از شهرستان عبور می‌کنند که متاسفانه به علت عدم جاذبه‌های گردشگری مناسب, این شهر محل تردد مسافران است و به عنوان مقصد گردشگری انتخاب نمی‌شود.

رئیس شورای شهر آزادشهر تصریح کرد: برای توقف و ماندگاری مسافران در حال ایجاد جاذبه‌های گردشگری هستیم و با رایزنیهای انجام شده, 2 سرمایه‌گذار در مجموعه گردشگری زیتون‌تپه, شهر بازی و هتل احداث خواهند کرد.

وی درباره اختلافات مالکیت زمین مجموعه گردشگری زیتون تپه با برخی دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: این مجموعه در سال 88 تصویب شد و در آن سال, به عنوان یک مجموعه توریستی تفریحی نمونه در سطح استان معرفی شد و اراضی آن در سال 88 به قیمت 400 میلیون تومان خریداری شده و اختلافات به خاطر تغییر کاربری است.

گنجی تاکید کرد: در سال 91 راه دسترسی, برق, آلاچیق و‌مجموعه بازی آن کامل شده و برای جذب گردشگر و مسافر در حال توسعه و تکمیل این مجموعه هستیم.

وی در مورد بودجه شهرداری گفت: در سال گذشته بودجه شهرداری 10 میلیارد و 500 میلیون تومان مصوب شد که علاوه بر این مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به عنوان متمم نیز افزوده شد, امسال بودجه شهرداری به 12 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافته و امید داریم بیش از این مبلغ محقق شود.

رئیس شورای شهر آزادشهر اظهار داشت: ساختمان شهرداری آزادشهر از دو دوره پیش در حال ساخت است که در حال حاضر طبقه فوقانی و همکف آن به بهره‌برداری رسیده و طبقه دوم آن نیز حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 700 میلیون تومان هزینه شده و پیشبینی می‌شود برای تکمیل آن 300 میلیون تومان نیاز باشد.

وی درباره حذف دوربرگردان در کمربندی آزادشهر بیان داشت: متاسفانه در دوره های قبل با هدف تخریب پل هوایی ورودی شهر از طرف گرگان, ایجاد دوربرگردان در کمربندی شهر از سمت گرگان مطرح شده و برای طرح مطالعاتی آن 25 میلیون تومان هزینه شده و برای احداث و ایجاد آن نیز حدود 500 میلیون تومان هزینه شد و متاسفانه به علت عدم تخریب پل هوایی ورودی با توجه به هزینه‌های فراوان از سوی برخی مسئولان شهرستان حذف شد.

گنجی با تاکید بر اینکه اگر کارد به استخوان شورا نمی‌رسید, قطعا شهردار استیضاح نمی‌شد, تصریح کرد: در زمان انتخاب شهرام سعیدی به عنوان شهردار آزادشهر, اولویت شورا در 23 گزینه تحویل وی شد و شهردار وقت نیز این موارد را قبول کردند, اما متاسفانه عدم توانمندی و اختلاف‌افکنی‌ها, سبب شده بود که بین شورا و فرمانداری فاصله ایجاد شود و اگر کارد به استخوان نمی‌رسید, هرگز شهردار را استیضاح نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: همه مراحل قانونی برای استیضاح شهردار اجرا شد و در کمیته انطباق بر استیضاح شهردار آزادشهر, انتخاب سرپرست توسط شورا شهر بدون اطلاع کمیته انطباق بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 8 شهریور 97، کدمطلب: 1815944،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
ا.ف75
حالا کو تا این بودجه بخواد واریز به و این ها این رو درست کنن! این همه بی برنامگی تو جهان بی نظیره واقعا!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
واقعا همه جا شنیده میشه انقد بودجه برذا فلان طرح داده شده ولی نمیدونم چرا خبری نیس م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین