پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۹۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
شبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از منابع آمریکایی مدعی شده ارتش این کشور لیستی از اهداف احتمالی که در صورت حمله به سوریه هدف قرار خواهند گرفت را تهیه کرده است.

شعار سالشبکه خبری «سی‌ان‌ان» به نقل از منابع آمریکایی مدعی شده ارتش این کشور لیستی از اهداف احتمالی که در صورت حمله به سوریه هدف قرار خواهند گرفت را تهیه کرده است.

این مقامات مدعی هستند از جمله نقاطی که در صورت حمله به سوریه هدف قرار می‌گیرند مراکز مرتبط با تولید سلاح شیمیایی هستند.

یکی از مقامات دولت آمریکا به سی‌ان‌ان گفته است: هنوز درباره حمله به سوریه تصمیمی اتخاذ نشده اما ارتش آمریکا آماده است تا در صورت استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی سریعا به این اقدام پاسخ دهد.

اخیرا مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با همتای روس خود ضمن مطرح کردن ادعای بی‌اساس استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی، هشدار داد در صورتی که دمشق از تسلیحات شیمیایی استفاده کند آمریکا آماده حمله نظامی به این کشور است.

در پی این هشدار وزارت دفاع روسیه تصریح کرد که آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال آماده شدن برای انجام حملات جدید علیه سوریه به بهانه استفاده این کشور از سلاح‌های شیمیایی هستند.

«ایگور کوناشنکوف»، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: افراد مسلح در استان ادلب برای متهم کردن نیرو‌های دولتی، در حال ترتیب دادن یک حمله شیمیایی هستند.

در همین حال وزارت دفاع روسیه از آماده شدن گروه موسوم به کلاه سفید‌ها برای انجام حمله شیمیایی در استان ادلب خبر داده است.

بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه یک محموله بزرگ مواد سمی به کمک ۸ نفر از کلاه سفید‌ها به یک انبار متعلق به تروریست‌های احرار الشام در «سراقب» منتقل شده است.

مقامات آمریکا و غرب پیش از این نیز ادعای استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی در این کشور را مطرح کرده‌اند؛ ادعایی که دمشق بار‌ها آن را رد کرده است.

دمشق بار‌ها اعلام کرده است که هیچ سلاح و انبار مهمات شیمیایی ندارد و تخریب کامل آن از سوی سازمان «منع اشاعه سلاح‌های شیمیایی» تایید شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار10 شهریور 97، کدمطلب: 448796، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
با حمله به سوریه احتمال حمله به ایرانم زیاد میشه
ا.ف۷۵
ناشناس
Netherlands
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
امریکا همه تلاششو میکنه به کشور های همسایه تجاوز میکنه به ایران دست درازی کنه که موفق نمیشه م.ق۷۱
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین