پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۳۲۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
نماینده مردم تهران در مجلس از تشکیل هیأتی برای پرداختن به موضوعات مهم کشور از جمله نقدینگی، مشکلات بانک‌ها، مشکل اشتغال و موانع تولید در مجلس خبر داد.
شعارسال: الیاس حضرتی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی کنونی کشور باید در مجلس اقدام عاجل و عملیاتی صورت گیرد.

وی افزود: در همین رابطه بنده پیشنهاد دادم و بر اساس آن یک هسته فعال، با انگیزه و پا به کار تشکیل شده است و تا به موجب آن وقت بیشتری برای بررسی مشکلات کشور و ارائه راهکارهایی در این زمینه، در مجلس اختصاص دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه عوان کرد: این هیأت ویژه چهار موضوع و گره های اساسی کشور از جمله نقدینگی، مشکلات بانک ها و مسائل ارزی و موضوعات اشتغال و مراکز تولیدی و موانع تولید را در دستور کار خود دارد.

حضرتی ادامه داد: از طریق این هیأت به صورت تخصصی موارد مذکور پرداخته خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کدخبر: 13970611000613 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
ا.ف75
واقعا درسته که این روزها مجلس بی نهاتیم ملتهبه و دارن کار انجام میدن ولی کاراشون تو این موقعیت به صلاح نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
0
0
برای رسیدگی به اینهمه مسئله هیئات های زیادی لازمه!!!
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین