پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی کارخانه تولید کنسانتره میوه یاسوج بعد از ۱۰ سال تعطیلی خبر داد

شعارسال: غلام‌محمد زارعی اظهار داشت: کارخانه تولید کنسانتره یاسوج بعد از 10 سال تعطیلی با پیگیری و حمایت مسئولان و همچنین همت بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سهم صنعت در ایجاد اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافته است، عنوان کرد: طرح‌های بزرگ صنعتی در این استان در دست اجرا بوده که به اتمام و بهره‌برداری از آن‌ها شاهد یک تحول بزرگ در استان هستیم.

زارعی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه فعال این استان به چرخه تولید برگشتند، ابراز کرد: مشکل تولیدکنندگان و صنعتگران استانی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و تصمیمات لازم توسط متولیان امر اتخاذ می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: 45 میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای سال 97 شهرستان دنا اختصاص یافته که امیدوارم شاهد توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف باشیم.

زارعی خواستار کاهش فاصله مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم شد و گفت: مدیران مشروعیت خودر ا از مردم می‌گیرند و باید به نوکری برای مردم افتخار کنند و امروز و فردا کردن به ارباب رجوع توسط هیچ مدیر و دستگاهی پذیرفتنی نیست بلکه باید بروکراسی پیچیده و طولانی را اصلاح کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 11 شهریور 97، کدمطلب: 1818112، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
0
امیدوارم این اخبار خوب رو از این به بعد برای کارخونه های بیشترب بشنویم...
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین