پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۷۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۵
محمد علی جوادی ،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: حمایت از تولید داخلی به ویژه در حوزه کشاورزی یکی از راه های اساسی مقابله با تحریم های دشمنان جمهوری اسلامی است.
شعارسال : محمد علی جوادی ،معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی روز سه شنبه 6 خرداد97 در آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: اگرچه زورگویان بین المللی تحریم های ظالمانه را علیه ایران به اوج خود رسانده اند اما ملت با همبستگی و همراهی یکدیگر از این گردنه سخت عبور خواهند کرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید راهکارهای مناسب برای عبور از این شرایط اتخاذ کرده که افزایش تولید و حمایت از تولید داخلی از جمله تولیدات کشاورزی سرلوحه این راهکارهاست.

جوادی بیان کرد: باید پتانسیل ها و ظرفیت های داخلی کشور شناسایی شده و بیشترین بهره برداری از آن ها برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید صورت گیرد.

وی عنوان کرد: ایران دارای قطب های مهم کشاورزی بوده که استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب های مهم کشاورزی کشور از جمله در زمینه آب، خاک و هوای مناسب است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به خشکسالی های اخیر در کشور، افزود: برخی استان ها با کاهش پنج برابری بارندگی، محصولات متنوعی در زمینه کشت های گلخانه ای تولید کرده اند.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پرورش ماهیان سردابی رتبه سه کشور را دارد و در دیگر زمینه ها رکورد های مطلوبی دارد با این وجود باید دیگر پتانسیل های این استان شناسایی شوند.

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در طی چهار سال گذشته تاکنون تحولات بسیاری در سازمان جهاد کشاورزی این استان صورت گرفته و سر جمع تولید محصولات کشاورزی در سال ۹۲ از کم تر از ۶۵۰ هزار تن به ۸۵۰ هزار تن رسیده است.

جعفر گوهرگانی بیان کرد: افزایش تولیدات در همه محصولات کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از جمله گندم از سال ۹۲ از ۲۰ هزار تن به ۷۵ هزار تن، تولید ماهی از سال ۹۲ تاکنون از ۱۱ هزار تن به ۱۷ هزار تن، تولیدات گلخانه ای در سال ۹۲ تاکنون از چهار هزار تن به هشت هزار و ۶۰۰ هزار تن رسیده است.

وی عنوان کرد: در طی چهار سال گذشته تاکنون در این استان بیش از پنج هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی دیم به آبی تبدیل شده و همچنین بیش از پنج هزار هکتار از اراضی شیب دار به باغ تبدیل شده است.

آئین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد روز سه شنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، مشاور وزیر و مدیر کل امور استان ها در وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این آئین الیاس تاج‌الدینی به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات جعفر گوهرگانی رئیس پیشین این سازمان تجلیل شد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 5 تیر 97 ، maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
0
0
ا.ف75
واقعا خیلی خیلی معادله ساده ای هست! در عجبم پرا 40 ساله که نمیشه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین