پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: بر اجرای تعهداتی که در ابتدا به بازنشستگان فرهیخته و عزیز دادم ایستاده‌ام و آنها را عملیاتی خواهم کرد.

شعارسال: جمشید تقی‌‌زاده در گردهمایی بازنشستگان آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت گرامی داشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: شش ماه پیش که پا به صندوق بازنشستگی کشوری گذاشتم تعهداتی به بازنشستگان فرهیخته و عزیز کشوری دادم که برای اجرای آنها ایستاده‌‌ام و با کمک شما عزیزان آنها را اجرا می‌‌کنم.

وی اضافه کرد: متعهد شدم که پرداخت حقوق بازنشستگان این صندوق پیش از پایان هرماه انجام شود که در این شش ماه با تلاش مجموعه همکاران صندوق و کمک دولت، از بیست و سوم تا بیست و هشتم و دقیقا قبل از پایان ماه حقوق پرداخت شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: برهمین اساس، صندوق هر ماه بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان حقوق به بازنشستگان تحت پوشش در سراسر کشور پرداخت می‌‌کند که امیدواریم با تلاش ما و کمک دولت این روند همچنان ادامه یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کد خبر: 663967، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین