پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۵۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۹
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امروزه اشتغال مساله اصلی کشور است، گفت: دانشگاه ها باید فضای کسب و کار را شناخته و بر اساس نیازهای کشور رشته های تخصصی ایجاد کنند.

شعارسال: مجید خدابخش در گردهمایی روسای دانشگاه های جامع علمی کاربردی کشور در تبریز افزود: باید زنجیره‌ کسب و کار را شناخته و از تربیت و ایجاد رشته ای مازاد بر نیاز خودداری کرد.

وی با بیان اینکه نیازهای امروز متفاوت از 40 سال قبل است، ادامه داد: باید تغییراتی در موضوعات درسی دانشگاه ها ایجاد شود.

خدابخش گفت: ظرفیت خوبی برای کارآفرینی در آذربایجان شرقی وجود دارد و نیازمند تربیت نیروهای ماهر و کارآفرین توسط دانشگاه ها هستیم.

وی با تاکید بر توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه ها اظهارداشت: دانشگاه ها با ارائه راه حل های علمی و عملی می توانند بسیاری از مشکلات صنایع را برطرف کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در موضوع دانش بنیان دو بخش تولید علم و تکنولوژی مطرح است، افزود: دانشی که در دانشگاه ها تولید می شود باید به تکنولوژی و ثروت تبدیل شود که ارزش افزوده هم دارد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 15 شهریور 97، کدمطلب: 749964،www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ا.ف75
خیلی از رشته های دانشگاهی جدیدی که در سطح جهان داره تدریس میشه باید بیاد ایران و روابط خوب با خارج از کشور میتونه زمینه ساز این نکته هم بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
الان دیگه هر چی بخونی تهش بیکاری از بس دانشگاه ها الکی دانشجو میگیره دیگه بعه لطف اینا جامعه کمبودی نداره م.ق712
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین