پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی استان های سازمان برنامه و بودجه گفت: با سخت شدن شرایط و دشواری هایی که به کشور تحمیل شده تنها بهره مندی از مدیریت پویا و با برنامه می تواند مسیر رسیدن به توسعه را هموار کند.

شعار سال: زهرا اربابی در آئین تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان اظهار داشت: حرکت رو به پیشرفت کشور در سال های اخیر با دشمنی بدخواهان خارجی و بداندیشان داخلی کند و دشواری های زیادی به کشور تحمیل شده است.

وی بیان کرد: برخورداری از مدیریت پویا مستلزم دانش وسیع و واکنش اثربخش در برهه های حساس است که در این مسیر باید نیازهای جامعه به درستی شناسایی و مورد توجه قرار گیرد.

معاون سازمان برنامه و بودجه افزود: مدیران اثربخش با شناخت دقیق شرایط، ابتکار، نوآوری و اشاعه فرهنگ کار عمومی می توانند زمینه را برای بهره وری بیشتر فراهم کنند.

 استاندار گلستان هم گفت: استان چندین پروژه محوری و در دست اقدام دارد که تکمیل و بهره برداری آنها، گلستان را از بن بست های موجود رها خواهد کرد.

سیدمناف هاشمی اظهار داشت: مردم از تاخیر در بهره برداری ازاین طرح ها گله دارند که امیدواریم با حمایت ویژه دولت و راه اندازی آن ها، شاهد رونق هر چه بیشتر گلستان باشیموی ادامه داد: گلستان از لحاظ اشتغال و سرمایه گذاری محرومیت های زیادی دارد که با توجه فراوان دولت تدبیر و امید به برطرف شدن بخش هایی از آن تا پایان دولت دوازدهم امیدواریم.

استاندار گلستان ادامه داد: استان برای رسیدن به توسعه پایدار نیازمند تحرک و سرعت عمل بیشتر به منظور جبران عقب ماندگی های تاریخ است .

در پایان مراسم از تلاش های حسین پیشقدم قدردانی و محمدولی روزبهان به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان معرفی شد.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 15 شهریور 97، کد مطلب: 83024850، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین