پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۵۴۷۰۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶
علیرضا کمرئی: تعهد مدیران مدارس به رعایت دستورالعمل‌ها و شفافیت در دستورالعمل‌های صادر شده و گستردگی و حساسیت حوزه‌های نظارتی سبب آرامش نسبی بیشتری در فصل ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ شده است.

شعارسال: علیرضا کمرئی با اشاره به آمار نظارت و بازررسی این اداره در دوماه تیر و مرداد اظهار کرد: ۲۸ هزار و ۶۴۱ مدرسه که شامل ۲۶.۸۹ درصد مدارس کشور و ۶۳۳ ستاد ثبت‌نام معادل ۸۳.۲۸ درصد ستادهای منطقه‌ای استان‌های سراسر کشور مورد نظارت و بازرسی قرارگرفته‌اند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: از این تعداد ۱۶۸۰۲ مدرسه ابتدایی، ۶۸۴۸ مدرسه متوسطه اول و ۴۹۹۱ مدرسه متوسطه دوم و هنرستان بوده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۸۷ مدرسه در ۲۰ استان توسط تیم‌های نظارتی ستادی و مابقی توسط استان‌ها و مناطق مورد نظارت قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: تعهد مدیران مدارس به رعایت دستورالعمل‌ها و شفافیت در دستورالعمل‌های صادر شده و گستردگی و حساسیت حوزه‌های نظارتی سبب آرامش نسبی بیشتری در فصل ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ شده است.

مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه پیامدهای این نظارت گسترده هنوز مورد ارزیابی قرار نگرفته است، اظهار کرد: کاهش آمار مشکلات منعکس‌ شده و تماس‌های تلفنی و بازدیدهای میدانی از بهبود نسبی شرایط ثبت‌نام خبر می‌دهد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 17 شهریور 1397 ، کد خبر: 4397103 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین