پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۴۷۸۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
کنایه دیروز زنگنه در مراسم افتتاح سه پروژه پتروشیمی با اما و اگرهای زیادی مواجه است دراین نشست زنگنه در حالی از اختیار بسیاری از مسایل در دستان دیگران سخن میگوید که برخی از کارشناسان این اظهارات را نمائی از وضعیت این روزهای وزارت نفت و تلاش این وزیر برای طرح کردن این موضوع به صورت غیرمستقیم می‌دانند.
شعارسال:کنایه دیروز زنگنه در مراسم افتتاح سه پروژه پتروشیمی با اما و اگرهای زیادی مواجه است. دراین نشست زنگنه در حالی از اختیار بسیاری از مسایل در دستان دیگران سخن میگوید که برخی از کارشناسان این اظهارات را نمائی از وضعیت این روزهای وزارت نفت و تلاش این وزیر برای طرح کردن این موضوع به صورت غیرمستقیم می‌دانند.

براساس این گزارش، روز گذشته وزیر نفت در هنگام سخنرانی مراسم افتتاح سه پروژه مهم پتروشیمی در عسلویه در حضور رئیس جمهور در هنگامی که می‌خواست آمار و اعداد مرتبط با پروژه‌های پتروشیمی و‌ محصولات آنان را بدهد خواستار نمایش جدول و آماری مرتبط با گزارش خود بر روی پرده سالن شد که علی‌رغم اصرار او این اتفاق با تاخیر و اشتباه همراه بود.

زنگنه وقتی وضعیت را اینگونه دید به کنایه گفت ما هر قدر تلاش کردیم این لپ تاب را در اختیار ما بگذارند نگذاشتند مثل خیلی چیزهای دیگر که در پشت پرده است و اختیارش دست دیگران است، این لپ تاب هم در پشت پرده قرار دارد و در اختیار دیگران است!

این درحالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند اگر مبنا را بر صحت اظهارات این وزیر بگذاریم باید بدانیم این روزها وزارت نفت توسط دیگران اداره میشود اما این دیگران چه کسانی هستند مساله ای است که هنوز هم مشخص نیست.

زنگنه در حالی این اظهارات را مطرح میکند که این روزها به دلیل برخی از نمایندگان مجلس برای استیضاح وی، بر لبه تیغ راه می‌رود. با اینحال فراتر از استیضاح نیز باید به دوستان زنگنه اشاره کرد که تعداد آنان دراین روزها به نسبت روزهای ابتدائی وزارتش در دولت اول روحانی بسیار اندک شده است. این وزیراین روزها توسط دوستان خود مورد انتقاد است مخصوصا به دلیل انتصاب هایی که با سلایق وی و اظهارات اولیه اش در زمان دریافت رای وزارت از مجلس در دولت اول روحانی متفاوت است.

دراین بین شاید بتوان عملکرد ضد و نقیض این وزیر را با اظهاراتش دیروزش تطابق داد و این تغییرات را به نوعی قابل قبول دانست. چراکه اگر پشت پرده ای جدی وجود داشته باشد قطعا عملکردهای زنگنه نیز براساس آن رقم میخورد و آن زمان است که میتوان باور کرد که چرا این روزها ژنرال ها از نفت پر کشیده اند و سربازهای صفر به جای آنان نشسته اند

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار16شهریور، کدخبر: 3495، www.naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
ا.ف75
در اینکه در خیلی از جایگاه هایی افرادی نیستن که لایق اون مکانم باشن شکی نیست و این یکی از دلایلی هست که مارو امروز به سو مدیریت رسونده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
کیا دارن کشور رو اداره میکنن معلومه که نفت دست کیا هست سرمایه نفتی ما خیلی زیاده ولی متاسفانه با این همه سرمایه وضعیت اینه دستان پشت پرده زیاده!!!!
س.ق76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
کاش پشت پرده های وزارت نفت آشکار بشن
م.ا75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
زنگه واقعا نمیفهمم چرا استیضاح نمیشه . کاری انجام نمیده وفقط از قرار دادهای الکی حمایت میکنه من.ق71
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
اگه ی ادم منصف و با وجدان بینشون بود شاید وضع چیز دیگه ای میشد.. ایران تو خیلی از زمینه ها غنی تر از بقیه کشوراس ولی متاسفانه استفاده درست و بلد نیستیم م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین