پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۵۵۳۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
رئیس اتحادیه قصابان همدان از ادامه‌‌‌ روند‌ افزایشی قیمت گوشت قرمز در همدان خبر داد و گفت: قیمت هرکیلو گرم گوشت منجمد به ۵۴ هزار تومان رسیده است.

شعارسال: اکبر سپهری وفا٬ اظهار داشت: متأسفانه از هفته گذشته تاکنون شاهد افزایش قیمت گوشت منجمد در بازار همدان بودیم٬ تا جایی که‌ اکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد در بازار‌ به 54‌ هزار تومان‌ رسیده است.

وی ‌تصریح کرد: امروز هرکیلو گرم گوشت قرمز گوسفندی در بازار همدان 68 هزار تومان و گوشت گرم گوساله نیز با قیمت 60 هزار تومان ‌به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه ‌قصابان همدان با بیان‌اینکه برای تنظیم بازار روزانه‌ 3 تن گوشت منجمد با نرخ 29 هزار و‌500 تومان در برخی فروشگاه‌ها توزیع‌می‌شود٬ ابراز کرد: اما میزان توزیع پاسخگوی تقاضای مردم نیست.

سپهری وفا با تأکید بر اینکه اگر تدابیری برای مدیریت واردات و‌ توزیع گوشت در بین مردم انجام نشود در ماه‌های محرم و صفر با افزایش قیمت این کالا مواجه می‌شویم٬ تصریح کرد: جهاد کشاورزی و سازمان صنعت٬ معدن و تجارت متولیان مدیریت واردات و توزیع گوشت در استان هستند.

وی به توزیع هفتگی‌ گوشت گرم استرالیایی در بین برخی فروشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: هفته‌ای 700 لاشه گوسفند به استان همدان وارد می‌شود که آن هم از سرریز تهران تأمین می‌شود.

رئیس اتحادیه قصابان همدان با بیان اینکه تا‌کنون سهمیه مستقل و اختصاصی برای واردات گوشت به استان همدان در نظر نگرفته شده است٬ اظهار داشت: با پیگیری‌های استانداری و سازمان صنعت٬ معدن و تجارت قرار است در آینده‌ای نزدیک سهمیه‌ای مستقل در اختیار استان همدان قرار گیرد.

سپهری وفا افزایش قیمت گوشت منجمد را مربوط به شرکت‌های واردکننده دانست و افزود: متأسفانه این شرکت‌ها اقدام به نگهداری گوشت‌ها در سردخانه می‌کنند و اجازه‌ نمی‌دهند به‌اندازه کافی وارد بازار شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 19 شهریور 1397 ، کد خبر: 1824890 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
ا.ف75
گوشت منجمد رو انقدر میدن پس گوشت غیر منجمد باید بالای 80/90 تومن باشه! وای به حال این مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین