پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۹۴۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌ فرآورده‌هاي گوشتی ایران گفت: سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تن انواع گوشت وارد کشور می‌شود. و همچنین اظهار کرد:خشی از گوشت قرمز مورد نیاز کشور از هندوستان وارد کشور می‌شود

شعارسال:مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌ فرآورده‌هاي گوشتی ایران گفت: سالانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تن انواع گوشت وارد کشور می‌شود.

سید محمد موسوی اظهار کرد: بخشی از گوشت قرمز مورد نیاز کشور از هندوستان وارد کشور می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌ فرآورده‌های گوشتی ایران گفت: بخش دیگری از گوشت قرمز نیز از کشور برزیل وارد کشور شده و به مصارف داخلی می‌رسد. البته گوشت قرمز دام سنگین شامل گاومیش و ... از این دو کشور وارد می‌شود.

وی ادامه داد: گوشت گوسفندی نیز از کشور بلغارستان وارد کشور شده و به مصارف داخلی می‌رسد, اکنون چون قیمت گوشت قرمز گران شده است، در سال ۵۰ هزار تن گوشت از نوع دام سنگین وارد می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: تا ۱۵۰ هزار تن نیز گوشت سفید مرغ و گوشت گوسفندی نیز وارد کشور شده و در‌واقع به مصارف داخلی غیر صنعتي می‌رسد.

موسوی تصریح کرد: مصرف دام سنگین برای مراکز بزرگ مانند رستوران‌ها و کارخانه‌ها است که مصرف بالایی دارند وبیشترین دریافت کننده گوشت قرمز و ... هستند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار18مهر 97، کد خبر: 316904، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین