پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۵۴۳
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
دریانی با اشاره به جایگاه و موقعیت کنونی شوراهای حل اختلاف پس از تصویب قانون جدید و افزایش سقف صلاحیت ها گفت: با توجه به قانون جدید شورای حل اختلاف ورودی پرونده های حقوقی اندکی افزایش و پرونده های کیفری به شدت کاهش یافته است .

شعار سال:عباس دریانی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شورای حل اختلاف مجتمع یک شورای حل اختلاف تهران با اشاره به جایگاه و موقعیت کنونی شوراهای حل اختلاف پس از تصویب قانون جدید و افزایش سقف صلاحیت ها گفت: با توجه به قانون جدید شورای حل اختلاف ورودی پرونده های حقوقی اندکی افزایش و پرونده های کیفری به شدت کاهش یافته است

معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران و رئیس شورای حل اختلاف استان در ادامه افزود: حضور قضات و سرپرستان در شورای حل اختلاف پس از ساعات فشرده کاری در محاکم، نشان از عشق وافر آنها به خدمت به مردم و انجام کار خیر و کسب صواب اخروی دارد.

دریانی همچنین گفت: شوراهای حل اختلاف درحال حاضر دوام و جایگاه خوبی پیدا کرده و آینده روشنی هم در پیش رو دارد و همگام با دستگاه قضایی به رسیدگی به امور می پردازد که تصویب قانون جدید به همراه کیفی سازی امور در شوراها نیز موید این امر بوده است.

وی اظهارامیدواری کرد پس از رایزنی با رئیس محترم قوه قضاییه و دیگر مسئولان کمبود فضا و ساختمانی مجتمع شماره یک شورای حل اختلاف تهران مرتفع شود.

گفتنی است در این مراسم با اهدای لوی تقدیری از زحمات خاتوندهی تقدیر و کرمانشاهی به عنوان سرپرست مجتمع شماره یک شورای حل اختلاف تهران منصوب شد.

با اندکی تلخیص و اضافات ، برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 6 اردیبهشت 1395کدمطلب : 165153 www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین