پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۵۵۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹
معاون مالی، اداری و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از ظرفیت های دانشگاهی در راستای اشتغال به خوبی استفاده نشده است و باید شیوه‌های نو و رشته‌های جدید به معنای واقعی مهارتی در دانشگاه‌ها تعریف شود.
شعارسال: سید علی بدری روز چهارشنبه در آیین معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان افزود: دانشگاه ها در ایران خوب بنیان گذاشته می شوند اما صحیح عمل نکرده و خارج از ریل حرکت می کنند.

وی تصریح کرد: فارغ تحصیلان دانشگاه های نظری با شرکت در دوره های پودمانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی، مهارت ورود به بازار کار را می آموزند.

معاون اداری و مالی و مدیریت منابع دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی در حال حرکت از کمیت گرایی به افزایش کیفیت است.

وی با اشاره به ظرفیت های فراوان موجود در استان کرمان افزود: دانشگاه‌ جامع علمی کاربردی باید نیروهایی براساس این پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها تربیت کند.

بدری با اشاره به برخی تبلیغات منفی بر ضد دانشگاه جامع علمی و کاربردی تاکید کرد: شاید برخی به دلیل کمبود دانشجو با انتشار این شایعات قصد جذب دانشجو دارند، اما دیگر مراکز عالی هم با افزایش کیفیت می‌توانند بر میزان جذب دانشجوی خود بیافزایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کرمان گفت: این دانشگاه با اهداف والایی تاسیس شده است و به عنوان مهترین عامل در ایجاد اشتغال و تامین نیروی انسانی نقش بازی می کند.

محسن شمسی افزود: دانشگاه ها باید به سمت کار آفرینی بروند و آموزش آن در محیط کار باشد و کارآفرینانی تربیت کنیم که اشتغال ایجاد کنند.

وی با اشاره به جذب سرمایه گذاری در دانشگاه جامع علمی و کاربردی بیان کرد: توسعه گفتمان و دانش دیپلماسی مهارتی، از اهداف دانشگاه علمی کاربردی است و باید دانشگاه را به سمت بین المللی شدن ببریم.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کرمان تصریح کرد: سالانه صادرات نیروی علمی به خارج داریم که نشان دهنده توانایی علمی کشور است.

وی با بیان اینکه نسبت تعداد محقق به جمعیت کشور یک هفتم استاندارد جهانی است افزود: این نشان می دهد که می توانیم محقق جذب کنیم و دانشگاه جامع علمی و کاربردی در عرصه دوره‌های کوتاه مدت چابک است.

در این آیین محسن شمسی به عنوان رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان معرفی و از زحمات سید عنایت الله معافی رئیس سابق تقدیر شد.


با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 21 شهریور 1397 ، کدخبر: 83031225، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
ا.ف75
دانشگاه ها دارن روز به روز از شیوه های مهارتی دور میشن! و این یعنی زنگ خطر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین