پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۶۴۸۸
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی خراسان رضوی از افزایش زیان‌‌های وارد شده امسال به حوزه کشاورزی استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

شعارسال: حسین خاکی اظهار داشت: در سال گذشته حدود 191 میلیارد و 700 میلیون تومان به دلیل پیشامد حوادث غیر مترقبه به حوزه کشاورزی زیان رسیده است.

وی تصریح کرد: آمار گفته شده مجموع کل سال گذشته است اما ضررهای وارد شده به حوزه کشاورزی خراسان رضوی از آغاز امسال تا به امروز به 650 میلیارد تومان رسیده است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به این که وضعیت از سال گذشته وخیم‌تر شده خاطر نشان کرد: قسمتی از حوادث غیر مترقبه به راحتی قابل جلوگیری هستند.

خاکی در ارتباط با وضعیت کارکنان این بخش در خراسان رضوی ادامه داد: میزان درآمد حوزه کشاورزی استان به طور سالیانه 1 هزار و 322 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

وی در ارتباط با تولید محصولات کشاورزی گفت: تاکنون ظرفیت تهیه فراورده‌های زراعی و دامی خراسان رضوی به طور سالیانه به 8 میلیون تن رسیده است.

رئیس اداره مدیریت بحران و کاهش مخاطرات کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: 83 فراورده زراعی و دامی به طور سالیانه از کشت 1 میلیون و 200 هزار هکتار زمین به دست می‌آید.

خاکی با اشاره به راندمان مطلوب کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: تاکنون 28 درصد اشتغال عموم و 30 درصد صادرات استان در این بخش به دست می‌آید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1397 ، کد خبر: 1827484 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین