پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۶۹۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
پورابراهیمی با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی در زمینه بخشنامه ارزی گفت: هفته آینده نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بانک مرکزی و اتاق ایران برای اصلاح بخشنامه ارزی گذاشته می‌شود.

شعارسال: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با بانک مرکزی و اتاق بازرگانی ایرانی برای اصلاح بخشنامه ارزی خبر داد.

 محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان کرمان و شورای عالی بانک‌ها در محل اتاق بازرگانی کرمان اظهار داشت: تنش ارزی را برای اولین بار نیست که در کشور داریم، برای رفع آن باید از راه و روش آن وارد شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شوای اسلامی بیان داشت: دولت برای مدیریت بازار ارز در مسیری رفته که الان باید آن را برگردد، وقتی نرخ بازار غیررسمی را ثابت کرده‌اند، آن ایجاد نرخ سوم می‌شود.

پورابراهیمی افزود: بازار ثانویه باید نرخ شناور داشته و براساس مکانیزم عرضه و تقاضا اداره شود، ثابت کردن آن یعنی با مشکلات قبلی مواجه شویم.

پورابراهیمی با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی در زمینه بخشنامه ارزی گفت: هفته آینده نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بانک مرکزی و اتاق ایران برای اصلاح بخشنامه ارزی گذاشته می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: برای قیمت دلار در بودجه حتما قیمتی می‌گذاریم که بر اساس نرخ واقعی اقتصاد است، سرفصل پیشنهادات اصلاح سیاست‌های ارزی از کرمان کلید خورده و در نشست هفته آینده با اتاق ایران و بانک مرکزی مورد بررسی قرار می‌دهیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس کرمان، تاریخ انتشار 26شهریور 97، کدمطلب:13970626000726 ، www.kerman.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
ا.ف75
انقدر این ها این مدت از ادبیات بسته جدید ارزی استفاده کردن که دیگه ما ملت ایران بدمون اومده!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین