پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۵۷۰۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان به سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه از فعال شدن سامانه دیگری علاوه بر سامانه www.azmoon.org، برای مشاهده نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد خبر داد.

شعار سال: امیررضا شاهانی، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه با اعلام این خبر، گفت: اختلال مربوط به سیستم اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی که به دلیل حجم ترافیک مربوط به مراجعات داوطلبان ایجاد شده بود، از شب گذشته برطرف شد.

شاهانی افزود: علاوه بر آن به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه دیگری نیز برای مشاهده نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاداسلامی از شب گذشته فعال شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی در پایان تاکید کرد: بدین ترتیب داوطلبان می‌توانند علاوه بر سامانه www.azmoon.org از طریق سامانه www.azmoon.net نیز اقدام به مشاهده نتیجه انتخاب رشته خود کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 26شهریور 97، کدمطلب: 97062612968، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین