پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۱۵۷۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: در سال تحصیلی جدید دروس معارف بازنگری شد و دروس معارف در دانشگاه ها با متون بهتر و شیوه های جدیدتری عرضه می شود.

شعارسال: معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: در سال تحصیلی جدید دروس معارف بازنگری شد و دروس معارف در دانشگاه ها با متون بهتر و شیوه های جدیدتری عرضه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجید قریشی درباره نیاز دروس معارف به بازنگری گفت: سعی ما این است که در سال تحصیلی جدید در مورد تعیین ادبیات دینی و رویکردهای جدید در دانشگاه ها، سیاست های نویی را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: برای این کار از اساتید خودمان و کارشناسان این امر دعوت می کنیم با ما همکاری کنند. دروس معارف نیازمند بازنگری هستند، باید متون موجود را بازنگری کرده و نوآوری هایی ایجاد کرد.

معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها افزود: بنابراین معاونت آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تلاش می کند در سال تحصیلی جدید، متن های بهتر و شیوه های جدید تری برای عرضه دروس معارف در دانشگاه ها ارائه دهد.

وی ادامه داد: انجام این کار از تابستان شروع شده ، کارگاه هایی برگزار کرده ایم و امیدواریم کارگاه هایی که امسال برگزار می کنیم نیز پر رونق باشد.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگراری مهر، تاریخ انتشار29 شهریور 97، کد خبر: 4407294،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ا.ف75
خب خداروشکر واقعا دغدغه دانشجوهای مهندسی که در دانشگاه های سخت درس میخوانند همین دروس معارف با استاد های سخت گیر بود که ایشالله با بهتر شدن متون کتاب مطالعه اون ها هم بهتر خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین