پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ۴۲ آکادمی ورزش قهرمانی از امروز فعالیت خود را در کرمان آغاز می‌کنند.

شعار سال: محمود محمودی نیا امروزبا اعلام خبر آغاز فعالیت آکادمی های ورزش قهرمانی در شهر کرمان گفت: امروز و با حضور خانواده ورزش کرمان و نمایندگان مردم در مجلس شاهد افتتاح و آغاز به کار آکادمی ها ورزش قهرمانی در کرمان هستیم.

وی افزود: در کرمان ۴۲ آکادمی قهرمانی فعالیت خود را در حالی آغاز می کنند که پیش از این در ۱۹ شهرستان استان شاهد افتتاح و آغاز به کار ۲۰۰ آکادمی ورزشی در دو بخش دختران و پسران بودیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: در بخش دختران ۱۴آکادمی در رشته های تکواندو، دوومیدانی یک و دو، ووشو یک و دو، والیبال یک و دو، کاراته آزاد، کاراته کنترلی یک و دو، هندبال یک و دو، بسکتبال و ژیمناستیک از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند.

محمودی نیا بیان داشت: همچنین در بخش پسران ۲۸ آکادمی قهرمانی فعالیت می کنند که این آکادمی ها در رشته های پهلوانی و زورخانه ای یک و دو، کشتی آزاد یک و دو، کشتی فرنگی یک و دو و سه، تکواندو یک و دو و سه، دوومیدانی یک و دو، بسکتبال یک و دو، کاراته آزاد، کاراته کنترلی یک و دو، ووشو یک و دو و سه، فوتبال یک و دو، والیبال یک و دو، هندبال یک و دو و سه و ژیمناستیک دایر می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانافزود: برای راه اندازی و فعالیت این ۴۲ آکادمی در کرمان مبلغ ۱۱۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان بودجه اختصاص یافته که با امضا تفاهم نامه سه جانبه همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان این میزبان اعتبار به حساب هیئت های ورزشی واریز می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان کرد: بر اساس اعلام سامانه ثبت نام طرح توسعه تاکنون تعداد ۸۶۳ ورزشکار در آکادمی های طرح توسعه ثبت نام کرده اند که با توجه به پیش بینی های انجام گرفته می توان گفت که این آمار تا مرز هزار نفر هم افزایش خواهد داشت.

محمودی نیا بیان داشت: آکادمی های طرح توسعه محور و هسته سوم طرح توسعه ورزش قهرمانی و همگانی استان کرمان هستند که در این بخش ورزشکاران ۱۴ و پنج ساله با حضور در آکادمی ها در چشم اندازی پنج ساله می توانند به ایده آل ها و استاندارهای لازم ورزشکار برسند.

وی سخت ترین بخش طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را، بخش اجرایی، عملیاتی و ارزیابی این طرح عنوان کرد و گفت: تاکنون ۷۰ درصد اعتبارات عنوان شده برای راه اندازی آکادمی های قهرمانی بر اساس تفاهم نامه امضا شده به حساب هیئت های ورزشی در ۱۹ شهرستان واریز شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و بررسی های صورت گرفته اقدامات خوبی در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی استان انجام شده و تصور می کنم ما می توانیم با برنامه ریزی وتعامل برای رشد هرچه بهتر ورزش استان شاهد وقوع رخدادهای خوبی باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري مهر، تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مهر 1394، کد مطلب: 2941491: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین