پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۵۸۰۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مکاتبه‌ای با رئیس مجلس درخواست بررسی طرح قانون نظام بانکداری جمهوری اسلامی در کمیسیون اقتصادی و اجرای آزمایشی آن به‌مدت ۵ سال را مطرح کرده‌اند.

شعار سال: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به زمان طولانی مورد نیاز برای تصویب طرحقانون نظام بانکداری به‌دنبال تقاضای تفویض اختیار تصویب آزمایشی طرح مذکور در کمیسیون اقتصادی هستند. در حال حاضر حدود 25 نفر از نمایندگان مجلس در راستای دریافت این تفویض مکاتبه‌ای را با رئیس مجلس انجام داده‌اند.

در ابتدای این درخواست آمده، با توجه به اینکه در شرایط کنونی اقتصادی کشور مهمترین اولویت اقتصادی اصلاح و ساماندهی نظام بانکی کشور و ایجاد بستر قانونی برای ساماندهی حجم عظیم نقدینگی است و با توجه به تعداد 200 ماده موجود در این طرح، نمایندگان امضاکننده تفویض اختیار تصویب آزمایشی را از رئیس مجلس خواستار شده‌اند.

گفتنی است، به‌نظر می‌رسد با توجه به تخصصی بودن مواد 200گانه طرح مذکور روند تصویب آن در صحن علنی مجلس زمان زیادی می‌طلبد و از این رو درخواست تصویب در کمیسیون اقتصادی و اجرا به‌مدت 5 سال با توجه به اصل 85 قانون اساسی ارائه شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم تاریخ انتشار 1 مهر97، کدمطلب: 1834734، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
ا.ف75
یعنی این بانکداری ها از کی قرار بود اصلاح بشن هنوز نشدن! ما هیچ خیری ندیدیم از این بانک ها و نخوهیم دید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین